וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מואטי על התבטאויותיו של בר-לב: "הוא לא כוכב ולא סוחף - אלא איש של עבודה"

עודכן לאחרונה: 21.5.2022 / 15:05

במהלך אירוע שבתרבות בבאר שבע חברת הכנסת מהעבודה אמרה על השר לביטחון פנים כי "הוא מסוג האנשים שנותנים לו לעשות והוא עושה, כשנותנים לו לדבר הוא נופל". עוד הוסיפה כי "הוא מונה לתפקיד שלו כי יש לו יכולות וניסיון ולא כי הוא צריך לעמוד בטלוויזיה ולדבר"

בווידאו: בר לב עורר מהומה כשאמר על המחבל שחוסל "נביא אותו לכלא"/צילום: מערכת וואלה!

ח"כ אמילי מואטי (העבודה) אמרה היום (שבת) על השר לביטחון פנים עמר בר לב כי הוא "לא כוכב, לא מושחז, לא סוחף". זאת, תוך שנשאלה על ידי העיתונאי רועי כ"ץ על ההתבטאויות המעוררות מחלוקת של בר-לב במהלך אירוע שבתרבות בבאר שבע.

"בר-לב הוא מסוג האנשים שנותנים לו לעשות והוא עושה, כשנותנים לו לדבר הוא נופל", אמרה מואטי. "הוא איש של עבודה. גם כשאני נכנסת לאולם לא כל האנשים עומדים. הוא מונה לתפקיד שלו כי יש לו יכולות וניסיון ולא כי הוא צריך לעמוד בטלוויזיה ולדבר".

עמר בר לב. ללא, אתר רשמי
"לא סוחף". בר-לב/אתר רשמי, ללא

בר-לב עורר סערה כשאמר בהלוויה של הנרצחת בפיגוע בבאר שבע שאירע במרץ, כי המחבל יישלח לכלא, וזאת בשעה שהמחבל נורה למוות על ידי אזרחים בזירת הפיגוע. "לא נשקוט עד שהפשע והפושע יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין", אמר ועורר מבוכה בקהל.

בהמשך, השר לביטחון פנים התבדח על דבריו בהלוויית הנרצחים בפיגוע בבאר שבע - שלפי מקורביו אמר בשוגג. בציוץ שפרסם על סיכול הברחת נשקים מגבול לבנון כתב: "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין", בתוספת אימוג'י קורץ. זאת, כאזכור לסערה שפרצה אמש כשאמר בהלוויה של הנרצחת בפיגוע בבאר שבע, כי המחבל יישלח לכלא בשעה שהמחבל נורה למוות על ידי אזרחים בזירת הפיגוע. לאחר כשעה בר-לב הסיר את הפוסט והעלה אותו שוב מלבד השורה האחרונה השנויה במחלוקת.

סערה נוספת התרחשה בעקבות ציוץ של השר לביטחון הפנים - לאחר חיסול חוליית המחבלים בג'נין. עמר בר-לב צייץ "ליבי עם משפחות הנופלים". זאת, למרות שאף לוחם או שוטר לא נהרג במהלך הפעילות הלילית. בסביבת השר הבהירו כי כוונתו היתה לנופלים בפיגועים בבני ברק וחדרה.

עמר בר לב. אתר רשמי, פלאש 90
"כשנותנים לו לדבר הוא נופל". בר-לב/פלאש 90, אתר רשמי

בתחילת החודש הייתה התבטאות מביכה נוספת לבר-לב. זאת, כשטען השר לביטחון פנים בראיון לכאן ב' כי "בחודש האחרון לא היו נרצחים". זאת, על אף הפיגוע באריאל שאירע בסוף אותו השבוע, בו נרצח ויאצ'סלב ולדי גולב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully