וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי בושה: השר בר-לב התבדח על דבריו בהלוויית הנרצחים בפיגוע בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 25.3.2022 / 0:07

לאחר שעורר סערה בלוויית הנרצחים מהפיגוע, צייץ הערב השר לביטחון הפנים על סיכול הברחת נשקים מגבול לבנון: "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין", בתוספת אימוג'י קורץ, כאזכור לדברים שאמר בלוויה. לאחר כשעה מחק את השורה השנויה במחלוקת

בווידאו: בר לב עורר מהומה כשאמר על המחבל שחוסל "נביא אותו לכלא"/צילום: מערכת וואלה!

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב התבדח היום (חמישי) על דבריו בהלוויית הנרצחים בפיגוע בבאר שבע - שלפי מקורביו אמר בשוגג.

בציוץ שפרסם על סיכול הברחת נשקים מגבול לבנון כתב: "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין", בתוספת אימוג'י קורץ. זאת, כאזכור לסערה שפרצה אמש כשאמר בהלוויה של הנרצחת בפיגוע בבאר שבע, כי המחבל יישלח לכלא בשעה שהמחבל נורה למוות על ידי אזרחים בזירת הפיגוע אתמול. "לא נשקוט עד שהפשע והפושע יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין", אמר ועורר מבוכה בקהל.

לאחר כשעה בר-לב הסיר את הפוסט והעלה אותו שוב מלבד השורה האחרונה השנויה במחלוקת.

הציוץ של עמר בר-לב. גולשים, תמונות גולשים
הציוץ המקורי/תמונות גולשים, גולשים

הציוץ החדש של בר-לב

"הוא לא היה אמור לשאת הספד והתבלבל", אמרו מקורביו אמש. "במהלך ה-24 השעות האחרונות הוא השתתף במספר רב של דיונים בהם הוא התייחס למותו של המחבל. שעתיים קודם לכן הוא נאם בכנס חטיבת התביעות של המשטרה ושיבח את האזרחים שחיסלו את המחבל".

"זאת הדרך היחידה שבה אפשר וצריך להתמודד עם טרור רצחני, טרור נפשע, טרור שלא מבחין בן אדם לאדם, ואנחנו נתמודד איתו ונמגר את הטרוריסטים", הוסיף בר-לב בבית העלמין בבאר שבע, בהלוויה של לורה יצחק. "נגיע לבית שלהם, למשפחות שלהם ונמצה את הדין עם כל מי שירים יד - ובוודאי מי שירים סכין על אזרח במדינת ישראל".

המחבל מוחמד אבו אלקיעאן, בן 34 מחורה, היה מורה לשעבר בבית ספר תיכון בחורה ומטיף במסגד חמזה ביישוב, שריצה עונש בן ארבע שנות מאסר לאחר שניסה לצאת ללחום לצד לוחמי דאעש בסוריה, ועודד תמיכה בארגון בדרשות שנשא במסגד ביישוב. אבו אלקיעאן הורשע בין היתר בקשירת קשר, ניסיון לפעילות בהתאחדות בלתי מותרת וניסיון ליציאה שלא כדין למדינה זרה.

הפיגוע אתמול החל בתחנת הדלק בכניסה לבאר שבע, שם דקר אבו אלקיעאן את אחת מהנשים, ואז המשיך עם רכבו תוך שהוא דורס רוכב אופניים ועוצר במרכז הקניות "ONE", שם דקר גבר ואישה נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • עמר בר לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully