וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בהלוויה של הנרצחת בפיגוע בב"ש: בר לב הבטיח להכניס את המחבל שחוסל לכלא

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 17:56

שר לביטחון הפנים הבטיח לא לשקוט "עד שהפשע והפושע יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין", זאת, בשעה שהמחבל נורה ומת מפצעיו כבר אתמול. המחבל מוחמד אבו אלקיעאן רצח ארבעה בני אדם בפיגוע, ונעצר רק לאחר שאזרחים ירו בו בזירה. בסביבתו של השר אמרו: "הוא התבלבל"

בווידאו: בר לב עורר מהומה כשאמר על המחבל שחוסל "נביא אותו לכלא"/צילום: מערכת וואלה!

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב עורר היום (רביעי) סערה כשאמר בהלוויה של הנרצחת בפיגוע בבאר שבע, כי המחבל יישלח לכלא, וזאת בשעה שהמחבל נורה למוות על ידי אזרחים בזירת הפיגוע אתמול. "לא נשקוט עד שהפשע והפושע יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין", אמר ועורר מבוכה בקהל.

"זאת הדרך היחידה שבה אפשר וצריך להתמודד עם טרור רצחני, טרור נפשע, טרור שלא מבחין בן אדם לאדם, ואנחנו נתמודד איתו ונמגר את הטרוריסטים", אמר בר-לב בבית העלמין בבאר שבע, בהלוויה של לורה יצחק. "נגיע לבית שלהם, למשפחות שלהם ונמצה את הדין עם כל מי שירים יד - ובוודאי מי שירים סכין על אזרח במדינת ישראל".

בסביבתו של השר הבהירו כי השר שגה והתבלבל, "הוא לא היה אמור לשאת הספד והתבלבל", אמרו. "במהלך ה-24 השעות האחרונות הוא השתתף במספר רב של דיונים בהם הוא התייחס למותו של המחבל. שעתיים קודם לכן הוא נאם בכנס חטיבת התביעות של המשטרה ושיבח את האזרחים שחיסלו את המחבל".

השר לביטחון הפנים עמר בר- לב בהלווית דוריס יחבס, מהרוגות הפיגוע בבאר שבע, בית העלמין מושב גילת, 233 במרץ 2022. ללא, אתר רשמי
בר לב בנאומו בהלוויה, היום/אתר רשמי, ללא

המחבל מוחמד אבו אלקיעאן, בן 34 מחורה, היה מורה לשעבר בבית ספר תיכון בחורה ומטיף במסגד חמזה ביישוב, שריצה עונש בן ארבע שנות מאסר לאחר שניסה לצאת ללחום לצד לוחמי דאעש בסוריה, ועודד תמיכה בארגון בדרשות שנשא במסגד ביישוב. אבו אלקיעאן הורשע בין היתר בקשירת קשר, ניסיון לפעילות בהתאחדות בלתי מותרת וניסיון ליציאה שלא כדין למדינה זרה.

הפיגוע אתמול החל בתחנת הדלק בכניסה לבאר שבע, שם דקר אבו אלקיעאן את אחת מהנשים, ואז המשיך עם רכבו תוך שהוא דורס רוכב אופניים ועוצר במרכז הקניות "ONE", שם דקר גבר ואישה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully