וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב הוא טעה: בר-לב כתב בפוסט על הפעולה בג'נין בה נפצעו אנשי ימ"מ - "ליבי עם משפחות הנופלים"

עודכן לאחרונה: 2.4.2022 / 21:06

לאחר חיסול חוליית המחבלים בר-לב צייץ תנחומים ל"משפחות הנופלים", למרות שאף לוחם או שוטר לא נהרג, בציוץ שעורר סערה. השר לביטחון הפנים בתגובה: "ההתייחסות הייתה לשלושת האירועים בהם פעלה משטרת ישראל בשבוע האחרון"

בווידאו: בר לב עורר מהומה כשאמר על המחבל שחוסל "נביא אותו לכלא"/צילום: מערכת וואלה!

סערה נוספת בעקבות ציוץ של השר לביטחון הפנים - לאחר חיסול חוליית המחבלים בג'נין, עמר בר-לב צייץ הערב (שבת) "ליבי עם משפחות הנופלים". זאת, למרות שאף לוחם או שוטר לא נהרג במהלך הפעילות הלילית. בסביבת השר הבהירו כי כוונתו היתה לנופלים בפיגועים בבני ברק וחדרה.

בר-לב מסר בתגובה כי "כפי שצויין בציוץ, ההתייחסות הייתה לשלושת האירועים בהם פעלה משטרת ישראל בשבוע האחרון בהם נהרגו 11 אזרחים ושוטרים. המשפט בציוץ לגבי משפחות הנופלים, התייחס לאזרחי ישראל שנרצחו וללוחמי מג"ב ויס"מ שנהרגו כאשר הסתערו על המחבלים בפיגועים".

ציוצו של עמר בר-לב לאחר החיסול בג'נין, 2 באפריל 2022. מתוך טוויטר, צילום מסך
"ליבי עם משפחות הנופלים". בר-לב/צילום מסך, מתוך טוויטר

בשבוע שעבר השר עורר סערה כשאמר בהלוויה של הנרצחת בפיגוע בבאר שבע, כי המחבל יישלח לכלא, וזאת בשעה שהמחבל נורה למוות על ידי אזרחים בזירת הפיגוע אתמול. "לא נשקוט עד שהפשע והפושע יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין", אמר ועורר מבוכה בקהל.

בסביבתו של השר הבהירו כי השר שגה והתבלבל, "הוא לא היה אמור לשאת הספד והתבלבל", אמרו. לאחר מכן, התבדח בר-לב על דבריו בציוץ שפרסם על סיכול הברחת נשקים מגבול לבנון. הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין", בתוספת אימוג'י קורץ. לאחר כשעה בר-לב הסיר את הפוסט והעלה אותו שוב מלבד השורה האחרונה השנויה במחלוקת. בעקבות כך, דוברו של השר, נתן דובלין, התפטר מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully