וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הציוץ המביך: דובר של השר בר-לב הודיע על התפטרותו מהתפקיד

עודכן לאחרונה: 25.3.2022 / 15:05

לטענת השר לביטחון הפנים, דוברו נתן דובלין, הגיש את התפטרותו לאחר הציוץ המביש בו התבדח על התבטאותו בלווית אחת הנרצחות בפיגוע בב"ש. "אני מודה לנתן על עבודתו ומביע הערכה למקצועיותו לאורך השנה האחרונה". על דבריו בלוויה אמר בר-לב: התחלתי לאלתר והשאר היסטוריה

בווידאו: בר לב עורר מהומה כשאמר על המחבל שחוסל "נביא אותו לכלא"/צילום: מערכת וואלה!

נתן דובלין, הדובר של השר לביטחון הפנים עמר בר-לב התפטר היום (שישי) מתפקידו. זאת, לאחר הציוץ אמש, בו התבדח השר בחשבון הטוויטר שלו על התבטאותו בלווית אחת מהנרצחות בפיגוע בבאר שבע. "שוחחתי עם נתן דובלין שהציע את התפטרותו והחלטתי לקבלה", כתב בר-לב. "אני מודה לנתן על עבודתו ומביע הערכה למקצועיותו לאורך השנה האחרונה".

בר-לב אמר השבוע בהלוויה של הנרצחת בפיגוע בבאר שבע, כי המחבל יישלח לכלא, וזאת בשעה שהמחבל נורה למוות על ידי אזרחים בזירת הפיגוע אתמול. "לא נשקוט עד שהפשע והפושע יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין", ציין השר ועורר מבוכה בקהל.

לאחר מכן, התבדח בר-לב על דבריו בציוץ שפרסם על סיכול הברחת נשקים מגבול לבנון. הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין", בתוספת אימוג'י קורץ. לאחר כשעה בר-לב הסיר את הפוסט והעלה אותו שוב מלבד השורה האחרונה השנויה במחלוקת. ככל הנראה, בעקבות הציוץ מביך פוטר הדובר של השר.

השר עמר בר לב בהלווית דוריס יחבס, מהרוגות הפיגוע בבאר שבע, בית העלמין מושב גילת, 233 במרץ 2022. ללא, פלאש 90
בר-לב בהלוויה/פלאש 90, ללא

"שמעתם את הפאלטה שהייתה לי בהלוויה של דוריס. זה לא תירוץ אבל לא הייתי אמור לשאת דברים", הסביר בר לב בפרלמנט גבים. "תוך כדי המנחה תקע לי את המקרופון, התחלתי לאלתר והשאר הסטוריה. תוקפים אותי על משפט שגוי שנאמר ללא כוונה רעה, יש דברים גרועים יותר", הוסיף.

בסביבתו של השר הבהירו כי השר שגה והתבלבל, "הוא לא היה אמור לשאת הספד והתבלבל", אמרו. "במהלך ה-24 השעות האחרונות הוא השתתף במספר רב של דיונים בהם הוא התייחס למותו של המחבל. שעתיים קודם לכן הוא נאם בכנס חטיבת התביעות של המשטרה ושיבח את האזרחים שחיסלו את המחבל".

עוד בוואלה!

בלי בושה: השר בר-לב התבדח על דבריו בהלוויית הנרצחים בפיגוע בבאר שבע

לכתבה המלאה
הציוץ של עמר בר-לב. גולשים, תמונות גולשים
הציוץ השנוי במחלוקת/תמונות גולשים, גולשים

הפיגוע ביום רביעי השבוע החל בתחנת הדלק בכניסה לבאר שבע, שם דקר המחבל מוחמד אבו אלקיעאן את אחת מהנשים, ואז המשיך עם רכבו תוך שהוא דורס רוכב אופניים ועוצר במרכז הקניות "ONE", שם דקר גבר ואישה נוספים.

המחבל מוחמד אבו אלקיעאן, בן 34 מחורה, היה מורה לשעבר בבית ספר תיכון בחורה ומטיף במסגד חמזה ביישוב, שריצה עונש בן ארבע שנות מאסר לאחר שניסה לצאת ללחום לצד לוחמי דאעש בסוריה, ועודד תמיכה בארגון בדרשות שנשא במסגד ביישוב. אבו אלקיעאן הורשע בין היתר בקשירת קשר, ניסיון לפעילות בהתאחדות בלתי מותרת וניסיון ליציאה שלא כדין למדינה זרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully