וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבטאות מביכה נוספת לבר-לב: "בחודש האחרון לא היו נרצחים"

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 10:32

השר לביטחון פנים עמר בר-לב התייחס בריאיון לרדיו כאן ב' למתיחות הביטחונית. הוא טען כי בחודש הרמדאן לא נרצחו ישראלים - זאת למרות הפיגוע הקטלני באריאל בסוף השבוע האחרון בו נרצח ויאצ'סלב ולדי גולב

בווידאו: בר לב עורר מהומה כשאמר על המחבל שחוסל "נביא אותו לכלא"/צילום: מערכת וואלה!

השר לביטחון פנים עמר בר-לב טען היום (שלישי) בראיון לכאן ב' כי "בחודש האחרון לא היו נרצחים". זאת, על אף הפיגוע באריאל שאירע בסוף השבוע האחרון, בו נרצח ויאצ'סלב ולדי גולב.

בר-לב הדגיש כי בחודש הקודם היו פיגועים קשים והמשטרה מצאה את עצמה חוצצת בגופה בין טרוריסטים לאזרחי המדינה. לדבריו "המשטרה פעלה בתבונה ובגמישות רבה בסיטואציה הרגישה הזאת". עוד הוסיף כי 15 אזרחים ישראלים נרצחו לפני חודש הרמדאן, שהסתיים ביום ראשון האחרון. "זה נראה לי טיפשי להיכנס לניאונסים כאלו אבל בחודש האחרון לא היו נרצחים", אמר.

ביום שישי האחרון, טרם סיום הרמדאן, נרצח המאבטח ויאצ'סלב ולדי גולב, שעה שהגן בגופו על ארוסתו בכניסה לעיר אריאל. שני המחבלים ירו לעברו דרך חלון רכב ובהמשך ירדו מהרכב, דקרו אותו ונמלטו על דרכם חזרה.

עמר בר לב. ללא, אתר רשמי
"בחודש האחרון לא היו נרצחים". בר-לב/אתר רשמי, ללא

אמירתו של בר-לב מצטרפת לאמירה שנויה במחלוקת של חברו למפלגה, שר התפוצות נחמן שי, שאמר השבוע בגל"צ כי "יצאנו יחסית בשלום מחודש הרמדאן. מצר על הפיגוע בסוף השבוע ועל אחרים, אבל אנחנו יכולים לרשום לעצמנו שההתנהגות הזהירה והמאופקת הצליחה להשיג תוצאות טובות".

כמו כן, בר-לב חשף בשידור פרטים הנתונים תחת צנזורה צבאית על מותו של לוחם צה"ל ברק שרעבי, שהיה תחת פיקודו לפני 38 שנה במבצע סודי. בהמשך, אישרה הצנזורה לפרסם כי המדינה בה נפל שרעבי היא סוריה.

עוד בוואלה!

בלי בושה: השר בר-לב התבדח על דבריו בהלוויית הנרצחים בפיגוע בבאר שבע

לכתבה המלאה
הציוץ של עמר בר-לב. גולשים, תמונות גולשים
ציוץ שנוי במחלוקת של בר-לב/תמונות גולשים, גולשים

לאחרונה, דוברו לשעבר של בר-לב, נתן דובלין, סיים את תפקידו. זאת לאחר הציוץ של השר בו התבדח על התבטאותו בלווית אחת מהנרצחות בפיגוע בבאר שבע. בר-לב אמר בהלוויה של הנרצחת כי המחבל יישלח לכלא, וזאת בשעה שהמחבל נורה למוות על ידי אזרחים בזירת הפיגוע אתמול. "לא נשקוט עד שהפשע והפושע יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין", ציין השר ועורר מבוכה בקהל.

לאחר מכן, התבדח בר-לב על דבריו בציוץ שפרסם על סיכול הברחת נשקים מגבול לבנון. הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין", בתוספת אימוג'י קורץ. לאחר כשעה בר-לב הסיר את הפוסט והעלה אותו שוב מלבד השורה האחרונה השנויה במחלוקת. ככל הנראה, בעקבות הציוץ מביך פוטר הדובר של השר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully