וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות ליוו למנוחות את ויאצ'סלב גולב, שנרצח בפיגוע באריאל

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 17:29

ויאצ'סלב (ולדי) גולב, תושב בית שמש בן 23, נרצח כשהגן בגופו על ארוסתו, ויקטוריה פליגלמן, שאבטחה עימו בעמדת השמירה. הוא הותיר אחריו הורים ושבעה אחים ואחיות. הלווייתו נערכה בבית הקברות "דרך חיים" בבית שמש

בווידאו: הלוויתו של ויאצ'סלב (ולדי) גולב שנרצח בפיגוע באריאל/צילום: רוני כנפו

מאות בני אדם הגיעו היום (ראשון) ללוות למנוחות את ויאצ'סלב (ולדי) גולב בן ה-23 שנרצח בליל שישי בפיגוע באריאל בבית העלמין המקומי "דרך חיים" בבית שמש. גולב נרצח כשהגן בגופו על ארוסתו, ויקטוריה פליגלמן, שאבטחה עימו בעמדת השמירה.

גולב, בן למשפחה חרדית, הוא סטודנט לשעבר באוניברסיטת אריאל שהתגורר בעיר יחד עם בת זוגו. הוא הותיר אחריו הורים ושבעה אחים ואחיות. "הוא נהרג על קידוש השם", הספיד אותו רב הקהילה בבית שמש.

ראש העיר בית שמש עליזה בלוך ספדה לו. "ולדי דניאל שלנו אתה גיבור, כך נזכור אותך כולנו", אמרה. "עמדת כחומה בצורה כנגד ארוסתך ויקטוריה והגנת עליה ועל תושבי העיר אריאל. היית סלע איתן. השקט שלך אפיין אותך גם במשימות בצבא. משפחת גולב, אתם הסיפור של מדינת ישראל".

גולב ויאצ׳סלב, נרצח בפיגוע באריאל. באדיבות המשפחה
ויאצ'סלב גולב/באדיבות המשפחה
הלוויה של ויאצ'סלב גולב, בית העלמין, בית שמש 1 במאי 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
ארוסתו ואמו של ויאצ'סלב בהלוויה, היום/פלאש 90, יונתן זינדל
הלוויה של ויאצ'סלב גולב, בית העלמין, בית שמש 1 במאי 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
ארוסתו ואמו של ויאצ'סלב בהלוויה, היום/פלאש 90, יונתן זינדל
הלוויה של ויאצ'סלב גולב, בית העלמין, בית שמש 1 במאי 2022. רוני כנפו
מאות הגיעו להלוויה. בית העלמין בבית שמש, היום/רוני כנפו

המחבלים, בני 20 מהכפר הפלסטיני קראוות בני-חסן, הגיעו אמש ברכב בסביבות השעה 23:00 לכניסה לאריאל. בסרטון מצלמות אבטחה שבו תועד הפיגוע ניתן לראות את שני המחבלים פותחים באש מתוכו לכיוון עמדת השמירה, יוצאים מרכבם עם נשקים, מוודאים הריגה ונמלטים בנסיעה.

שני המחבלים, יוסף סמיח עאצי ויחיא מרעי, נעצרו בתום מצוד נרחב יחד עם נשקיהם בשני בתים שונים בכפר, ואחד מהם זוהה כפעיל חמאס. אין ביניהם קשר משפחתי, ובשלב זה החשד הוא שמדובר בהתארגנות מקומית.

הבוקר נכנסו כוחות צה"ל למספר כפרים באיזור יהודה ושומרון, ביניהם ג'ילזון, מירכה, סאנור וקראוות בני-חסן, שבו התגוררו שני המחבלים - ועצרו 12 חשודים במעורבות בפעילות טרור. הם גם מיפו את בתיהם של שני המחבלים לקראת הריסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully