וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנופייה הקווקזית או ארגון פשע מהדרום: מי ניסה לחסל את הבן של דומרני

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 10:45

במשטרה סברו תחילה כי ניסיון ההתנקשות בדומרני הבן לא נועד לפגוע בכנופייה של אביו "הבוס". אך כעת, כיוון החקירה השתנה, והחשודים שנעצרו יובאו לדיון בהארכת מעצרם. מי החברים בקואליציית הפשע נגד שלום דומרני, איזה אירועים קדמו לניסיון החיסול ומה יודעים במשטרה?

בווידאו: תיעוד ניסיון החיסול של בנו של שלום דומרני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים ושי מכלוף

במשטרה מתחזק החשד כי ניסיון ההתנקשות בניסים (נינה) דומרני הוא ניסיון פגיעה בכנופיית הפשע של אביו, "הבוס" - שלום דומרני. זאת, לאחר שכיוון החקירה הראשון אותו בדקה המשטרה התמקד באפשרות שניסיון ההתנקשות אינו קשור באביו או בארגון הפשיעה שפועל תחתיו.

וכך, כשחוקרי ימ"ר לכיש הגיעו לזירה אתמול הם מיד הבינו שמדובר באירוע שיכול להבעיר את מלחמות ארגוני הפשיעה לממדים שלא נראו הרבה שנים בדרום.

תחילה בדקו במשטרה כמה כיוונים ובהם גם סכסוך אישי של ניסים דומרני, ללא קשר למלחמות ארגוני הפשיעה בדרום. "ניסים כבר לא מחובר לעולם ארגוני הפשיעה, הוא בנתק מוחלט מכל הסיפור הזה מאז שהשתחרר מהכלא", אמרו גורמים מאשקלון.

ניסים דומרני, בנו של שלום דומרני. פייסבוק, צילום מסך
רצו לפגוע בבנו של "הבוס". ניסים דומרני/צילום מסך, פייסבוק

החוקרים בזירה הבינו את דרך הבריחה של החשודים, שרק כמה דקות לאחר ההתנקשות שרפו על פי החשד את הרכב ששימש להגעה ליעד. לאחר מכן התחזק החשד במשטרה שמדובר בניסיון התנקשות שקשור למלחמות הפשע בדרום. החשודים נתפסו בסמוך לדימונה והם משויכים לכנופייה הקווקזית שנחשבת לאחת מהכנופיות הכוחניות יותר באזור לכיש. היום, הם יובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

הכנופייה הקווקזית נמצאת בקואליציית הפשע יחד עם בני שלמה ואייל נגר, נגד הארגון של שלום דומרני. הם לא משויכים לארגון של שלמה, אך בהחלט על פי הערכות המשטרה ישנו שיתוף פעולה בין הארגונים. כעת במשטרה מתחזק החשד כי מדובר ברצון לפגוע בבנו של "הבוס" כדי לפגוע באירגונו.

בד בבד, עדיין בודקים במשטרה גם את הכיוון הראשון שמדובר בסכסוך שלא קשור לאביו, אך החשד שמדובר בעוד ניסיון חיסול מיני רבים בין ארגוני הפשע בדרום מתחזק.

בעבר נחשדו חברי הכנופייה הקווקזית בירי לעבר אנשי דומרני ובסחיטה של אנשי עסקים. כמו כן, חלק מהכנופייה חשודה ברצח שניר בוחבוט באשקלון לפני כמה חודשים. על פי הערכת המשטרה, גם במקרה הזה ניסיון החיסול של נינה דומרני היא מעשה ידם של הכנופייה הקווקזית.

שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
שלום דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

ניסים (נינה) דומרני נורה אתמול במגרש רכבים באשקלון ונפצע באורח קשה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים ברזילי בעיר כשהוא סובל מפציעות חודרות, אך לאחר מכן התייצב מצבו. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה שלושה חשודים, בשנות ה-30 לחייהם תושבי אשקלון החברים בכנופייה, שנמלטו לדרום הארץ וחשודים בניסיון רצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully