וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 עצורים בחשד למעורבות בחיסול מקורבו של דומרני באשקלון

22.4.2021 / 14:05

החשודים ברצח שניר בוחבוט בן ה-28 שנורה למוות אותרו בדירת מסתור באשדוד, ועל פי החשד הם שהו שם מליל האירוע. החקירה הפכה לגלויה עם מעצרם של החשודים הלילה, תושבי אשקלון בני 27-18, בפריצה של כוחות ימ"מ לדירה. ברשותם נמצאו אלפי שקלים במזומן, סכינים ושני רכבים

בווידאו: חשד לרצח באשקלון: בן 28 נורה למוות, צעיר נוסף במצב קשה/צילום: דוברות מד"א, עריכה: אסף דרורי

המשטרה עצרה הלילה (חמישי) 12 תושבי אשקלון, בני 27-18, בחשד למעורבות ברצח שניר בוחבוט לפני כשבוע וחצי בעיר. החקירה הפכה לגלויה עם מעצריהם של החשודים, שאותרו בדירת מסתור באשדוד בה שהו מיום האירוע.

המעצר הנרחב הלילה נערך עם פשיטת בלשי ימ"ר לכיש, יס"מ לכיש, הימ"מ, יחידת יואב ויחידות נוספות של המחוז הדרומי, על דירת המסתור. ברשותם של החשודים נמצאו עשרות אלפי שקלים במזומן, אקדח "אייר סופט", סכינים, מכשירים ניידים ושני רכבים.

הם נעצרו בחשד לעבירות של רצח, ניסיון רצח, קשירת קשר לפשע ונשיאה והובלת נשק. שישה מהם יובאו היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

דירת המסתור, בה נעצרו 12 חשודים, כשברשותם עשרות אלפי שקלים במזומן, ונמצאו גם אקדח 'אייר סופט', סכינים, מכשירים ניידים ו 2 רכבים, שנתפסו ע"י השוטרים. 22 באפריל 2021. דוברות משטרת ישראל
אחד מכלי הנשק שנמצאו בדירת מסתור בה הסתתרו 12 החשודים במעשה/דוברות משטרת ישראל

רצח שני בוחבוט אירע לפני כשבוע וחצי, אז תחילה התקבל דיווח על ירי לעבר שני בני אדם ברחוב בני עקיבא באשקלון. כתוצאה מהירי הוא נהרג, וצעיר נוסף בן 24 נפצע באורח קשה.

זירת הירי ברחוב בני עקיבא באשקלון, 11 באפריל, 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
זירת הרצח באשקלון/אתר רשמי, ללא קרדיט

צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של בוחבוט במקום ופינה את הצעיר הנוסף לבית החולים ברזילי בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully