וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בנתיבות: גבר כבן 50 נורה למוות בבניין מגורים

14.4.2021 / 19:39

צוות של מד"א מצא את הגבר כשהוא ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו. הנרצח מוכר למשטרה, השתחרר לאחרונה מהכלא, ונבדק חשד אם החיסול הוא כחלק מיריבות בין ארגוני הפשע בדרום. לפי עדויות השכנים, המתנקשים הגיעו לבניין כשהם מחופשים לשוטרים: "חשבתי שמדובר בזיקוקים"

בווידאו: חשד לרצח בנתיבות - גבר כבן 50 נורה למוות בבניין מגורים/מערכת וואלה!

גבר כבן 50 נורה למוות הערב (רביעי) בבניין מגורים בנתיבות. צוות של מד"א שהגיע לזירה מצא את הגבר כשהוא ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו. הנרצח מוכר למשטרה, השתחרר לאחרונה מהכלא, ונבדק חשד אם החיסול הוא כחלק מיריבות בין ארגוני הפשע הדרום.

לפי עדויות השכנים, לבניין הגיעו שני אנשים מחופשים לשוטרים, ואלו ירו מספר כדורים לעבר הגבר. השכנים הוסיפו כי האיש שנורה אינו תושב נתיבות, והגיע למקום בשל אירוע שקיימו בני משפחתו הגרים בעיר.

במשטרה חושדים כי רכב שנמצא עולה באש בכביש 25 שייך לחשודים ברצח. כמו כן, נבדק אם המתנקשים נכחו בזירה קודם לאירוע.

חשד לרצח בנתיבות, 14 באפריל 2021. יניר יגנה
זירת האירוע בנתיבות, הערב/יניר יגנה

"חלק מהמתפללים ראו אותם נכנסים לבניין", סיפר אחד השכנים. "שמענו יריות, לא היינו בטוחים שזה מפה. אחרי חצי דקה ראינו שני אנשים מחופשים לפיקוח עירוני עם כובעים ומסיכות על הפנים. הם יצאו מהבניין כאילו לא קרה כלום", אמר.

"שמעתי בומים וחשבתי שמדובר בזיקוקים, אשתי אמרה שזה יריות", אמר שכן אחר. על המתנקשים, סיפר השכן כי "הבנתי שהם היו פה בשעה 14:00 בצהריים, והם טעו בבניין".

חשד לרצח בנתיבות, 14 באפריל 2021. יניר יגנה
זירת האירוע בנתיבות, הערב/יניר יגנה

פראמדיק מד"א עומר ביטון סיפר: "הובילו אותנו אל הפצוע ששכב בחדר מדרגות בבניין המגורים כשהוא עם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully