וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר משוחרר ועבריין המקורב לדומרני נרצחו. המשטרה עדיין מחפשת אחר חשודים

בתוך שעות ספורות, צעיר נהרג בפיצוץ רכב בחולון וצעיר נוסף נורה למוות בפתח בניין מגורים באשקלון. בשתי תקריות נוספות נפצע אדם המוכר למשטרה ביבנה ונמנע ניסיון חיסול בחניון בנתניה. המשטרה פתחה בחקירות, אך עד כה אף אחד איש לא נעצר

בווידאו: חשד לרצח באשקלון: בן 28 נורה למוות, צעיר נוסף במצב קשה/צילום: דוברות מד"א, עריכה: אסף דרורי

בתוך שעות, המאבקים בעולם התחתון גבו אתמול (ראשון) את חייהם של שני צעירים וגרמו לפציעתם של שניים נוספים. שני הנרצחים מוכרים למשטרה. באשקלון, בן 28 המשויך לארגון הפשע של שלום דומרני, נורה למוות בפתח בניין מגורים בעיר יחד עם צעיר נוסף שנפצע באורח קשה. בחולון, צעיר שהשתחרר מהכלא לפני חודשים ספורים נהרג מפיצוץ רכב.

ביבנה, צעיר המוכר למשטרה נורה ונפצע באורח בינוני-קל. בנתניה, המאבק בין ארגוני הפשיעה הסתיים הפעם ללא נפגעים. מטען חבלה שהוצמד לרכב גרם לשריפה של שתי מכוניות בחניון בעיר. הרכב שייך לגבר המוכר למשטרה.

במשטרה מנסים לאתר חשודים, ובשלב זה לא נעצר אף לא מעורב אחד באחת מהתקריות. מפקד תחנת אשקלון, סגן-ניצב מייק כהן, סיפר כי "כרגע מתמקדים בחקירה אינטנסיבית כדי לנסות ולזהות את מי מהמעורבים באירוע, וכן מנסים להגיע לחקר האמת באירוע קשה זה".

זירת רצח באשקלון, 11 באפריל 2021. שי מכלוף
הנרצח - משויך לארגון הפשע של שלום דומרני. זירת הירי באשקלון, אמש/שי מכלוף

היום המדמם של העבריינים מגיע יומיים לאחר שלושה מקרי רצח בחברה הערבית. בדיר אל-אסד, חאפז סנעאללה, בן 23, וקרוב משפחתו קרוב משפחתו, עלי סנעאללה, בן 20 נורו למוות בשיפודיה ביישוב. מרסיסי הכדורים נפגעו גם שני ילדים, בני 10 ו-13, קרובי משפחתם של שני ההרוגים. במשטרה חושדים כי הרקע למקרה הוא סכסוך בין עבריינים.

שעות קודם לכן, צעיר בן 21 נורה למוות באיבטין. בסמוך אותרו שני אחיו, בני 28, כשהם פצועים באורח קל ובינוני. שלושת האחים ישבו לפנות ערב בחצר בית בכפר, כשמתנקש הגיע למקום ופתח באש לעבר הנוכחים. גם בתקריות אלו טרם נעצרו חשודים.

עוד בוואלה!

בדיר אל-אסד מנסים לעכל את הרצח הכפול: "קבלת פנים עצובה לרמדאן"

לכתבה המלאה
זירת ירי בדיר אל אסד - 9 באפריל 2021. -, חטיבת דובר המשטרה
זירת הירי בדיר אל-אסד, שישי/חטיבת דובר המשטרה, -

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה מתח ביקורת על התנהלות המשטרה בחברה היהודית והערבית. "כשהפשע המאורגן בקרב האזרחים הערבים זוכה להתעלמות מהמשטרה והממשלה, הוא לא נשאר רק שם. האלימות והפשיעה הן אסון שמחלחל לכל חלקי החברה וכדי למגר אותן עלינו לפעול יחד, ערבים ויהודים", קרא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully