וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מג"ב נעצר בחשד שהעביר מידע משטרתי רגיש לארגון הפשע של דומרני

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 22:13

השוטר החשוד משרת בסיירת מג"ב העוסקת בין היתר בלחימה בפשיעה המאורגנת. החקירה בעניינו נמשכת והוא יובא בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. בתחילת השבוע שני חברים בארגון הפשע של דומני נעצרו כשהיו בדרכם לחיסול בכיר בארגונו של בני שלמה, יריבו

בווידאו: עם אקדח ומסכות: אנשי דומרני נעצרו בדרך לחסל בכיר בארגון פשיעה מתחרה/מערכת וואלה!

שוטר מג"ב נעצר אמש (רביעי) בחשד שהעביר מידע משטרתי רגיש לארגון הפשע של דומרני. החקירה בעניינו נמשכת והוא יובא בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. השוטר, משרת בסיירת מג"ב העוסקת בין היתר בלחימה בפשיעה המאורגנת.

השוטר חשוד בשיבוש מהלכי משפט, מרמה והפרת אמונים וגילוי והפרת חובה. מעצרו הוארך בחמישה ימים. עורכת דינו של השוטר ביקשה איסור פרסום על זהותו. הבקשה לאיסור פרסום נדחתה והוצא עיכוב ביצוע על ההחלטה עד למחר ב-12.

נציגת מח"ש סיפרה בדיון הארכת המעצר כי "מדובר בחקירה סמויה שהתנהלה מזה תקופה, החקירה גלויה החלה אתמול, מדובר בחשדות חמורים שנוגעים להלדפות של חומרים מודיעיניים לארגוני פשיעה". לדברי הנציגה, בשלב זה החקירה בראשיתה. "כרגע אנחנו עוסקים עוסקים בבקרה ובמזעור הנזקים, מנסים להבין את הנזק שנגרם ובאיזה היקפים", אמרה.

השופט אלעד לנג ציין בהחלטתו כי "במספר הזדמנויות מסר החשוד מידע סודי במסגרת שירותו כשוטר במג"ב לגורמים עבריינים. כאשר המשטרה פעלה בביצוע פעילות משטרתית כנגד אותם עבריינים".

שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

לאחרונה, שמו של דומרני עלה לכותרות כששני חברים בארגון הפשע שלו נעצרו באשדוד כשהם בדרכם לחסל בכיר בארגון של יריבו של דומרני, בני שלמה. החשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, תושבי אשדוד, נעצרו ביום ראשון, כשברשותם אקדח בזמן שעשו את דרכם ליעד החיסול ברכב ככל הנראה גנוב. הם ניסו להימלט מהשוטרים, שעצרו אותם עם כשברשותם אקדח ומסיכות פנים.

לפני כשבועיים חוסל אבי ביטון, אחד מבכירי ארגון הפשיעה של דומרני, ממטען שהוטמן ברכבו מבעוד מועד, כשעל פי החשד היה בדרכו לפגישה עם דומרני עצמו בביתו ברחוב בן צבי שבאשקלון.

קצת לפני השעה 23:15 הגיעו ביטון ושני גברים נוספים ברכבם אל השכונה באשקלון. כשהגיעו סמוך לביתו של דומרני, החלו ככל הנראה לחפש חנייה בקרבת מקום. אז, על פי החשד, אירע הפיצוץ הקטלני, שממנו נהרג ביטון ושניים נוספים נפצעו קשה.

ביטון נלכד ברכב ונהרג במקום. אדם נוסף הצליח לצאת מהרכב לאחר שקפץ מהחלון, וזחל לעבר בניין סמוך, שם קיבל טיפול ראשוני על ידי כמה דיירים. הגבר השלישי שהיה ברכב הצליח גם הוא לצאת והתגלגל על הכביש בניסיון לכבות את האש. זמן קצר לאחר מכן, החלו להגיע לזירת האירוע ניידות משטרה ואנשי מד"א.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בחשדות חמורים נגד השוטר (שמשרת בארגון בשירות חובה) שאינם עומדים בקנה אחד עם ערכי החיל והארגון. למעלה מן הצורך נדגיש כי מדובר בפעילות משותפת של משטרת ישראל ומח"ש לאיתור מקור דלף המידע, וזאת מיד כשהתעורר החשד בעניין. השוטר עצור, מיד לאחר קבלת חומרי החקירה ממח"ש, תישקל הוצאתו לחופשה כפויה בשלב הראשוני ובהמשך ייבחן סיום שירותו בחיל והחזרתו לשירות בצה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully