וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיעה לבוס, הפיצוץ האדיר והעזרה מהשכנים: כך אירע החיסול באשקלון

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 17:39

ב-23:15 הגיעו אבי ביטון ושני גברים נוספים לרחוב בן צבי, כנראה לפגישה עם שלום דומרני, ראש ארגון הפשע שבו הם חברים. הם חיפשו חנייה, כשלפתע אירע הפיצוץ ממטען שהוטמן מראש. השכנים המבוהלים יצאו החוצה, הפצועים זחלו מהמכונית - והמשטרה דהרה לזירה | דקה אחר דקה

בווידאו: זירת החיסול באשקלון/צילום: דוברות משטרת ישראל

אבי ביטון, אחד מבכירי ארגון הפשיעה של שלום דומרני, נהרג אמש (ראשון), ככל הנראה ממטען שהוטמן ברכבו מבעוד מועד, כשעל פי החשד היה בדרכו לפגישה עם הבוס בביתו ברחוב בן צבי שבאשקלון. על פי החשד, המחסלים ידעו מהו כיוון הנסיעה של השלושה.

קצת לפני השעה 23:15 הגיעו ביטון ושני גברים נוספים ברכבם אל השכונה באשקלון. כשהגיעו סמוך לביתו של דומרני, החלו ככל הנראה לחפש חנייה בקרבת מקום. אז, על פי החשד, אירע הפיצוץ הקטלני, שממנו נהרג ביטון והשניים הנוספים נפצעו קשה.

ביטון נלכד ברכב ונהרג במקום. אדם נוסף הצליח לצאת מהרכב לאחר שקפץ מהחלון, וזחל לעבר בניין סמוך, שם קיבל טיפול ראשוני על ידי כמה דיירים. הגבר השלישי שהיה ברכב הצליח גם הוא לצאת והתגלגל על הכביש בניסיון לכבות את האש. זמן קצר לאחר מכן, החלו להגיע לזירת האירוע ניידות משטרה ואנשי מד"א.

זירת החיסול באשקלון 14 בפברואר 2022. אתר רשמי, פלאש 90
"פיצוץ מחריד". זירת החיסול, אמש/פלאש 90, אתר רשמי

"ישבתי עם אשתי, ראינו טלוויזיה. פתאום שמענו פיצוץ מחריד", סיפר ל-103FM מ', שגר בסמוך לזירת האירוע. "הייתי בטוח שזה טיל מעזה, כל הבניין זז. יצאתי למרפסת וראיתי אדם יוצא מהחלון של הדלת האחורית של הרכב ומתגלגל כמו שיפוד". "הרכב כנראה היה בנסיעה, כי לא היה מקום לחנות שם, ופתאום היה פיצוץ, לא מהעולם הזה", הוסיף מ'.

דיווחים ראשוניים על המקרה התקבלו כבר בשעה 23:15. אולם, הם כללו מידע על רכב שעלה באש, ואדם אחד שנפצע. תוך זמן קצר החלו להתברר ממדי הפיצוץ. בסביבות השעה 23:35 כבר הודיע מד"א כי גבר אחד נהרג, והחל לפנות את שני הפצועים לבית החולים ברזילי כשהם סובלים מפגיעות קשות.

קצת יותר מאוחר כבר החלו לצאת שמועות על כך שההרוג הוא בכיר בארגון פשיעה, אולם רק בבוקר נודע באופן רשמי כי אכן מדובר באבי ביטון, שהיה בעבר גובה הכספים של ארגון הפשיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully