וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול באשקלון: בכיר בארגונו של דומרני נהרג ושניים נפצעו קשה בפיצוץ רכב

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 10:52

צוות מד"א שהגיע לרחוב, שבו מתגורר ראש ארגון פשע, קבע את מותו של אבי ביטון, שהיה לכוד ברכב. שני גברים נוספים פונו לבית החולים ברזילי במצב קשה. מדובר בחיסול בין ארגוני הפשיעה הגדולים בדרום. המשטרה חוקרת את המקרה. עדי ראייה: "ראינו פצוע זוחל"

בווידאו: הרוג ושני פצועים קשה בפיצוץ רכב באשקלון/צילום: דוברות המשטרה, יניר יגנה ודודי לוי/ כאן דרום

אבי ביטון, בכיר בארגון הפשע של שלום דומרני, נהרג אמש (ראשון) בפיצוץ רכב ברחוב בן צבי באשקלון, בשכונה שבה מתגורר דומרני עצמו. לפני חמש שנים, ניצל מניסיון חיסול שבו נפצע קשה. באירוע נפצעו קשה שני גברים נוספים, שפונו על ידי צוות מד"א לבית החולים. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע ומחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה מדובר בחיסול.

"היינו למעלה בבית ושמענו פיצוץ. ירדנו למטה וראינו את אחד הפצועים זוחל", סיפרו עדי ראייה. "טיפלנו באחד מהם ואז יצאנו וראינו אדם שרץ מדמם לכיוון תחנת הדלק".

"ישבתי עם אשתי, ראינו טלוויזיה. פתאום שמענו פיצוץ מחריד", סיפר ל-103FM מ', שגר בסמוך לזירת האירוע. "הייתי בטוח שזה טיל מעזה, כל הבניין זז. יצאתי למרפסת וראיתי אדם יוצא מהחלון של הדלת האחורית של הרכב ומתגלגל כמו שיפוד". "הרכב כנראה היה בנסיעה, כי לא היה מקום לחנות שם, ופתאום היה פיצוץ, לא מהעולם הזה", הוסיף מ'.

הרוג בפיצוץ רכב באשקלון, 13 בפברואר 2022. דודי לוי, כאן דרום, אתר רשמי
הרכב עולה באש, הערב/אתר רשמי, דודי לוי, כאן דרום

מישאל נחום מאיחוד הצלה באשקלון סיפר: "הגענו לזירה ונתקלנו ברכב שעולה באש לאחר שלדברי עוברי אורח נשמע פיצוץ. למרבה הצער ברכב נקבע מותו בזירה של אחד השוהים ברכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל". יוסף זגורי, חובש נוסף של איחוד הצלה: "מהזירה פונו שני נפגעים באורח קשה. כמו כן נפגעת חרדה כבת 30 במצב קל פונתה באמבולנס איחוד הצלה למרכז הרפואי ברזילי".

לפני כשבוע וחצי עלה רכב באש במושב בית שקמה, הסמוך לאשקלון. לא דווח על נפגעים. כוחות המשטרה והכבאות נמצאים במקום והחלו לחקור את נסיבות השריפה ולסרוק אחר המעורבים, ומחקירה ראשונית עולה כי הרכב התפוצץ.

המשטרה בדקה אם מדובר בהמשך המלחמה בין ארגוני הפשיעה בדרום. בשבוע שעבר, שלושה עבריינים המזוהים עם ארגון הפשיעה של בני שלמה נעצרו בדירת מסתור באשדוד, בחשד שעמדו לנסות ולחסל חבר ארגון פשיעה מתחרה. בדירה היה אקדח, תחמושת ואמצעים אלקטרוניים מיוחדים. בשנה האחרונה, הקרבות בין הארגונים של בני שלמה ושלום דומרני גרמו לחיסולים בנתיבות וגם באשקלון.

עוד בוואלה!

ראש בראש: מפת הפשיעה בדרום אליה שבים ראשי ארגוני הפשע עם שחרורם מהכלא

לכתבה המלאה
בווידאו: זירת החיסול באשקלון/צילום: דוברות משטרת ישראל

לפני כשלושה שבועות, נעצרו שלושה עבריינים המזוהים עם ארגון הפשיעה של בני שלמה בחשד שעמדו לנסות ולחסל חבר ארגון פשיעה מתחרה. השלושה נעצרו בדירת מסתור באשדוד שבה היה אקדח, תחמושת ואמצעים אלקטרוניים מיוחדים.

באפריל אשתקד נורה למוות באשקלון צעיר בן 28, וצעיר נוסף בן 24 נפצע באורח קשה. על פי החשד, היורה הגיע לפתח בניין בעיר ונמלט מהמקום. כמו כן, שני הצעירים מוכרים למשטרה ומשויכים לארגון הפשע של שלום דומרני.

  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully