וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיון חיסול באשקלון: בנו של שלום דומרני נורה ברחוב ונפצע קשה

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 14:25

בתיעוד מהזירה, נראה אלמוני לבוש בבגדים שחורים רץ לעבר מכונית בה שהה ניסים דומרני, יורה בו מטווח אפס ונמלט. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים ברזילי באשקלון כשהוא סובל מפציעות חודרות ומצבו מוגדר לא יציב. המשטרה פתחה בחקירה

בווידאו: תיעוד ניסיון החיסול של בנו של שלום דומרני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים ושי מכלוף

ניסים (נינה) דומרני, בנו של ראש ארגון הפשע שלום דומרני, נורה היום (ראשון) במגרש רכבים באשקלון ונפצע באורח קשה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים ברזילי בעיר כשהוא סובל מפציעות חודרות ובמצב לא יציב. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה שלושה חשודים, בשנות ה-30 לחייהם תושבי אשקלון וחברי הכנופיה הקווקזית, שנמלטו לדרום הארץ וחשודים בניסיון רצח.

בתיעוד מהזירה, נראה אלמוני לבוש בבגדים שחורים רץ לעבר מכונית בה שהה בנו של דורמני ויורה בו מטווח אפס. לאחר מכן, הוא נראה מועד ונמלט מהמקום. ככל הנראה ניסים דומרני שהה במגרש, בו מספר רכבים נמצאים בבעלותו. מיד לאחר המקרה, רכב עלה באש באזור ונבדק חשד כי מדובר ברכב ששימש את המתנקשים.

ניסים דומרני. מתוך פייסבוק, צילום מסך
"יורה מטווח אםס ובורח". ניסים דומרני/צילום מסך, מתוך פייסבוק

לפי הערכות במשטרה, מדובר בנסיון חיסול על רקע סכסוך עצמאי של בנו של דומרני - שאינו קשור לאביו או לארגון הפשיעה. בשנים האחרונות, ישנו נתק בין ניסים דומרני לארגון הפשיעה של שלום דומרני וגורמים באשקלון טוענים כי אין עוד קשר בין הבן לארגון. "בעבר היה קשר ועכשיו נינו לא מעורב", מסרו. גורם נוסף אמר כי הבן של דומרני מנסה להתרחק מהפשע וכבר שנים אינו מעורב. "בעבר היה קשור מאוד, בשנים האחרונות התנתק. לאחר מאסרו לא היה חלק מארגון הפשע", הסביר.

פראמדיקית מד"א אביטל קבשה שהוזעקה למקום סיפרה כי כשהגיעה לזירה ראתה את הפצוע שוכב, כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו. "מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב", אמרה.

זירת ניסיון החיסול של ניסים דומרני, אשקלון, 20 במרץ 2022. שי מכלוף
נורה ברחוב באשקלון ונפצע קשה. זירת נסיון החיסול/שי מכלוף

בחודש שעבר, אבי ביטון, אחד מבכירי ארגון הפשיעה של שלום דומרני, נהרג ככל הנראה ממטען שהוטמן ברכבו מבעוד מועד, כשעל פי החשד היה בדרכו לפגישה עם הבוס בביתו ברחוב בן צבי שבאשקלון. ככל הנראה המחסלים ידעו מהו כיוון הנסיעה של השלושה.

קצת לפני השעה 23:15 הגיעו ביטון ושני גברים נוספים ברכבם אל השכונה באשקלון. כשהגיעו סמוך לביתו של דומרני, החלו ככל הנראה לחפש חנייה בקרבת מקום. אז, על פי החשד, אירע הפיצוץ הקטלני, שממנו נהרג ביטון והשניים הנוספים נפצעו קשה.

שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
"לא קשור עוד לארגון של אביו". שלום דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

ביטון נלכד ברכב ונהרג במקום. אדם נוסף הצליח לצאת מהרכב לאחר שקפץ מהחלון, וזחל לעבר בניין סמוך, שם קיבל טיפול ראשוני על ידי כמה דיירים. הגבר השלישי שהיה ברכב הצליח גם הוא לצאת והתגלגל על הכביש בניסיון לכבות את האש. זמן קצר לאחר מכן, החלו להגיע לזירת האירוע ניידות משטרה ואנשי מד"א.

כמו כן, לפני כחודש שני חברים בארגון הפשע של שלום דומרני נעצרו באשדוד כשהם בדרכם לחסל בכיר בארגון של יריבו של דומרני, בני שלמה. החשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, תושבי אשדוד, נעצרו כשברשותם אקדח בזמן שעשו את דרכם ליעד החיסול ברכב ככל הנראה גנוב. הם ניסו להימלט מהשוטרים, שעצרו אותם עם כשברשותם אקדח ומסיכות פנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully