וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברים בארגון דומרני נעצרו כשהם בדרך לחסל בכיר בארגון של בני שלמה

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 9:41

המשטרה עצרה באשדוד שניים מחברי ארגונו של העבריין הבכיר כשברשותם אקדח ומסיכות. על פי החשד הם היו בדרכם לחסל בכיר בארגון היריב בהנהגתו של בני שלמה. לפני כשבועיים חוסל אבי ביטון, בכיר בארגונו של דומרני, בפיצוץ מטען שהוטמן ברכבו

בווידאו: עם אקדח ומסכות: אנשי דומרני נעצרו בדרך לחסל בכיר בארגון פשיעה מתחרה/מערכת וואלה!

שני חברים בארגון הפשע של שלום דומרני נעצרו הלילה (ראשון) באשדוד כשהם בדרכם לחסל בכיר בארגון של יריבו של דומרני, בני שלמה. החשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, תושבי אשדוד, נעצרו כשברשותם אקדח בזמן שעשו את דרכם ליעד החיסול ברכב ככל הנראה גנוב. הם ניסו להימלט מהשוטרים, שעצרו אותם עם כשברשותם אקדח ומסיכות פנים.

בלשי המשטרה ועצרו באשדוד 2 חשודים עם אקדח מארגון דומרני אשר היו בדרך לחסל בכיר בארגון בני שלמה. משטרת ישראל, אתר רשמי
הרכב הגנוב אותו עצרה המשטרה/אתר רשמי, משטרת ישראל
בלשי המשטרה ועצרו באשדוד 2 חשודים עם אקדח מארגון דומרני אשר היו בדרך לחסל בכיר בארגון בני שלמה. משטרת ישראל, אתר רשמי
האקדח שנתפס/אתר רשמי, משטרת ישראל

לפני כשבועיים חוסל אבי ביטון, אחד מבכירי ארגון הפשיעה של דומרני, ממטען שהוטמן ברכבו מבעוד מועד, כשעל פי החשד היה בדרכו לפגישה עם דומרני עצמו בביתו ברחוב בן צבי שבאשקלון.

קצת לפני השעה 23:15 הגיעו ביטון ושני גברים נוספים ברכבם אל השכונה באשקלון. כשהגיעו סמוך לביתו של דומרני, החלו ככל הנראה לחפש חנייה בקרבת מקום. אז, על פי החשד, אירע הפיצוץ הקטלני, שממנו נהרג ביטון ושניים נוספים נפצעו קשה.

ביטון נלכד ברכב ונהרג במקום. אדם נוסף הצליח לצאת מהרכב לאחר שקפץ מהחלון, וזחל לעבר בניין סמוך, שם קיבל טיפול ראשוני על ידי כמה דיירים. הגבר השלישי שהיה ברכב הצליח גם הוא לצאת והתגלגל על הכביש בניסיון לכבות את האש. זמן קצר לאחר מכן, החלו להגיע לזירת האירוע ניידות משטרה ואנשי מד"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully