וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד ניסית לעזור לכל מי שצריך": רומן ברודצקי הישראלי שנהרג באוקראינה הובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 18:42

עשרות חברים ובני משפחה ליוו את ברודצקי בן ה-41 בדרכו האחרון בבית העלמין בערד, לאחר שגופתו הובאה לארץ. "מודים לבת הזוג מילה, שלא נטשה את רומן, ולמרות הסכנה הגדולה העבירה את גופתו", ספד לו אביו יפים. "אני מסרב להאמין שלא אראה אותך ולא אשמע את קולך"

בווידאו: רומן ברודצקי הישראלי שנהרג באוקראינה הובא למנוחות/צילום: שי מכלוף

רומן ברודצקי, האזרח הישראלי שנהרג בעודו מנסה להימלט מאוקראינה, הובא היום (ראשון) למנוחות. אל ההלוויה, שהתרחשה בערד, הגיעו עשרות חברים ובני משפחה בכדי ללוות את רומן בדרכו האחרונה.

"טרגדיה גדולה קרתה במשפחתנו, אבל כבד, בנינו נהרג באוקראינה", ספד לו בדמעות אביו יפים, "אני רוצה להודות לכל תושבי ישראל על התמיכה שלהם בנו. אני רוצה להודות לרבני אוקראינה על העזרה בהבאת הגופה. בת הזוג מילה שלא נטשה את רומן למרות הסכנה הגדולה והעבירה את גופתו. ילד יקר שלי היית כל עולמי. אני מסרב להאמין שלא אראה אותך ולא אשמע את קולך."

הלוויתו של רומן ברודסקי, שנורה למוות באוקראינה, בית העלמין, ערד, 6 במרץ 2022. שי מכלוף
הלוויתו של רומן ברודצקי, שנורה למוות באוקראינה/שי מכלוף

עוד המשיך יפים וסיפר על בנו, "תמיד ניסת לעזור לנו, וגם לאחרים, לקשישים וכל מי שהיה צריך. כל כך אהבת לעזור. אני רוצה להאמין שאתה שומע אותי עכשיו. אני גאה בך. אני אוהב אותך".

ברודצקי בן ה-41, נורה ככל הנראה על ידי הצבא האוקראיני בשל טעות בזיהוי סמוך לבירת אוקראינה, קייב. על פי משרד החוץ ברודצקי נסע מקייב כדי להצטרף לשיירות האוטובוסים המאובטחות, כדי לצאת מגבולות המדינה למולדובה.

רומן ברודצקי, ההרוג ההישראלי בקייב ילדיו. באדיבות המשפחה
"אני רוצה להאמין שאתה שומע אותי עכשיו. אני גאה בך", רומן ברודצקי/באדיבות המשפחה

זהו המקרה הראשון של ישראלי שנהרג במדינה מאז תחילת הפלישה הרוסית ביום חמישי. הלחימה מלווה בדיווחים סותרים משני הצדדים, ולא ברור מספר הקורבנות המדויק. צבא אוקראינה מסר כי יותר מ-11 אלף חיילים בצבא רוסיה נהרגו מאז החלה הפלישה. הצבא לא פירט את מספר האבידות שלו. לפי העדכון האחרון של משרד ההגנה של רוסיה, כ-500 חיילים נהרגו בלחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully