וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת ההרוג מהאסון באגוז: "קיימת כל מילה שהבטחת, הייתי עושה שוב הכל מהתחלה"

עודכן לאחרונה: 11.2.2022 / 18:31

אור סנדלר אלחרר, רעייתו של רס"ן איתמר אלחרר, אחד ההרוגים בתקרית הירי הדו-צדדי באימון היחידה בחודש שעבר, פרסמה פוסט בפייסבוק בו ספדה לבעלה. "הם תכננו שתהיה מג"ד, אבל לי היו תוכניות הרבה יותר גדולות בשבילך", כתבה: "תודה שזכיתי להיות אשתך"

בווידאו: משפחה וחברים סופדים להרוגים בתאונת הירי בבבקעה, הרמטכ"ל מתייחס לאירוע/צילום: יניר יגנה ודו"צ

אור סנדלר אלחרר, רעייתו של רס"ן איתמר אלחרר, אחד ההרוגים בתקרית הירי הדו-צדדי באימון היחידה בחודש שעבר, פרסמה היום (שישי) הספד לבעלה. בפוסט מרגש בחשבון הפייסבוק שלה שיתפה אלחרר על תחילת הקשר של השניים, על הזוגיות בזמן הקריירה הצבאית של בעלה וכיצד היא מתמודדת עם הכאב מאז מותו.

"מאמי שלי, זה כבר חודש. חודש בו כל יום כואב לי יותר. חודש בו כל יום זה הופך להיות יותר רחוק מהמציאות. חודש בו כל יום מדברים וחושבים עליך. אבל היום באתי לדבר אליך!", כתבה בפתח דבריה. "אתה יודע מאמי, ביום ראשון שעבר - היינו יחד שלוש שנים. הכנתי אלבום - כמו כל שנה. עם כל מה שהספקנו, טרפנו וחווינו עד אותו לילה נורא", המשיכה.

איתמר אלחרר, שנהרג בתאונת הירי בבקעת הירדן, ואשתו. דני לחמי, אתר רשמי
"דיברו על איזה מפקד מצטיין אתה, אבל אני רק חשבתי על איזה בעל אתה"/אתר רשמי, דני לחמי

"רציתי לספר לך, שכל החודש ניסיתי להצליח לקרוא את השיחות שלנו. אבל אני עוד בשבוע הראשון של הקשר. כי פשוט החודש הראשון שלנו יחד - היה כמו ארבעה. קראתי את המילים שכתבת באותם הימים והרגשתי - שקיימת כל מילה! הבטחת לי שתתן ותעשה בשבילי הכל וכך היה. דאגת להזכיר לי כל יום שאתה אוהב אותי כמו שאני. לא זזת מההבטחות שלך למשך השנים האלו. ומקווה שגם אתה הרגשת ככה לגביי", הוסיפה.

עוד היא כתבה כי "כל החודש דיברו על איזה מפקד מצטיין אתה. אבל אני רק חשבתי על איזה בעל אתה. הבעל הכי טוב שיכולתי לחלום עליו... גם שמעתי על איך תכננו בשבילך להיות מג"ד. אבל לי היו תוכניות הרבה יותר גדולות בשבילך. בשבילנו. כמה חלמנו על השלוש שנים הבאות - הלימודים, להיות אבא לילדים, לקנות את בית החלומות עם החצר המשותפת לחברים שלנו".

לוויתו של רב-סרן איתמר אלחרר בחלקה הצבאית בבית העלמין בקרית מלאכי. 13 בינואר 2022. אתר רשמי, פלאש 90
הלווייתו של רב-סרן איתמר אלחרר/פלאש 90, אתר רשמי

"אהוב שלי, אני יכולה להבטיח לך שגם מעכשיו והלאה אמשיך לחשוב ולהתנהל לפי מה שחשוב לך. אבל אני לא יכולה להבטיח לך שנצליח לשמור על זה באמת רק שלנו - כי כל הטוב שבך כבר הגיע למקומות רחוקים ונכנס עמוק ללבבות של כל כך הרבה אנשים - רחוק מאוד מהמעגל הפרטי שלנו. ומעבר לטוב שזה עושה לאנשים אתה לא יכול לתאר את הטוב שזה עושה לי - הלב שלי מתפוצץ מגאווה - שאתה שלי - בעלי!", הוסיפה.

בהמשך סיכמה אתה ההספד: "כל יום שעובר הופך קשה וכואב יותר. הגעגוע מתחזק והלבד מתגבר. ועם כל הקושי גם עכשיו אני אומרת בלב שלם - שהייתי עושה שוב הכל מהתחלה . ותודה שזכיתי להיות אשתך. אז אהוב שלי - מקווה שאיפה שאתה נמצא עכשיו יש שטיח נעים לשכב עליו וגומי תות אבל האמיתי- כמו שאתה אוהב. מתגעגעת אליך, אוהבת אותך ומקווה שאתה יודע - שאתה בעלי הגאווה שלי!".

רב-סרן איתמר אלחרר ז"ל. 13 בינואר 2022. דובר צה"ל, עיבוד תמונה
רב-סרן איתמר אלחרר שנהרג בתקרית הירי/עיבוד תמונה, דובר צה"ל

ביום שני צה"ל התיר לפרסום את פרטי התחקיר מהאסון בסיירת אגוז, לצד אלחרר נהרג גם רב סרן אופק אהרון, על ידי קצין ביחידתם במטווחים הסמוכים למחנה נבי מוסא. התחקיר קובע כי האסון אירע כתוצאה מיוזמה פיקודית, כחלק מהגנה מפני גניבות ועל מנת לשמור על אמצעי הלחימה של היחידה, בשעה שעסקה במטווחים. מהתחקיר עולה כי רס"ן אלחרר ורס"ן אהרון נפגעו ונהרגו מאש כוחותינו שנורתה בידי מפקד צוות ביחידה, סגן נ' וכי נורתה גם אש מצדם.

לא ניתן לקבוע בוודאות מי פתח ראשון בירי, ועלה כי השניים נהרגו במהלך ההתקלות, ולא ניתן היה להצילם. הגורם הישיר למותם של הקצינים הוא ירי שביצע סגן נ', כתוצאה מטעות בזיהוי ומצבו התודעתי שהובילו אותו לתחושת סכנת חיים. על פי החלטת הרמטכ"ל כוכבי, סגן נ' יסיים את תפקידו והוא לא ישרת בתפקיד פיקודי ביחידות לוחמות לצמיתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully