וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים קטלנית בנגב: הרוג בשנות ה-30 לחייו

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 1:26

רכב מסחרי התנגש בחלקה האחורי של משאית בכביש 40 סמוך לתל שבע. כוחות כיבוי והצלה חילצו את הנהג, אך צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. במהלך שנת 2021 נהרגו 361 בני אדם בתאונות דרכים, 71 מהם בתאונות בהן היה מעורב רכב כבד.

גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג בתאונת דרכים בתל שבע/תיעוד מבצעי מד"א

גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג הלילה (חמישי) בתאונת דרכים בכביש 40 סמוך לתל שבע שבנגב, במהלכה התנגש הרכב המסחרי בו נהג בחלקה האחורי של משאית. צוותי מד"א שהגיעו למקום דיווחו כי מצאו את הנהג לכוד בתוך רכבו כשמצבו אנוש.

"כשהגענו למקום המראה היה מזעזע", סיפר חובש בכיר במד"א אלי נוריאני, "ראינו את חלקו הקדמי של הרכב המסחרי מעוך מתחת לחלקה האחורי של המשאית, בכיסא הנהג נלכד נהג הרכב גבר בשנות השלושים, כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד."

עוד סיפר חובש מד"א כי לאחר שחולץ הנהג על ידי כוחות כיבוי והצלה, ביצעו בו צוותי הרפואה בדיקות, ובסופן נאצלו לקבוע את מותו.

גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג בתאונת דרכים בין רכבת למשאית סמוך לתל שבע. 20 בינואר 2022. מד"א
"כשהגענו למקום המראה היה מזעזע", חובש בכיר במד"א אלי נוריאני/מד"א

פחות מחודש עבר מאז החלה השנה האזרחית החדשה וכבר נרשמו כמה מקרי מוות כתוצאה מתאונות דרכים.

מקרה דומה התרחש שלשום, כשאישה וגבר בשנות ה-20 לחייהם נהרגו בהתנגשות רכב פרטי באוטובוס סמוך לרמת גן ,לאחר שנלכדו ברכב לאחר ההתנגשות. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותם במקום, וכן העניק טיפול רפואי לשני פצועים נוספים באורח קשה ואנוש, ופינה אותם לבית החולים שיבא תל השומר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

בשבוע שעבר נהרג גבר בשנות ה-30 לחייו בפתח תקווה, גם הוא בתאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס. כמו כן, נפצעה אישה כבת 30 באורח בינוני, ושני בני אדם נוספים באורח קל.

אמבולנס,  15 בנובמבר 2020. צוריה זאבי, TPS
361 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים בשנה שעברה/TPS, צוריה זאבי

מסקנות דו"ח סיכום השנה של הרשות לבטיחות בדרכים הראו כי שנת 2021 הסתיימה כקטלנית ביותר בדרכים בארבע השנים האחרונות, עם 361 הרוגים בתאונות דרכים. מתוך אותם הרוגים, 71 בני אדם בתאונות שבהן היה מעורב רכב כבד. מנכ"ל עמותת אור ירוק ארז קיטה אמר כי "בכל יום נהרג אדם בתאונת דרכים. בכל יום עוד משפחה מצטרפת למשפחת השכול. ילדים, אימהות ואבות, סבתות וסבים. משפחות שלמות שמתפרקות בגלל הקטל בכבישים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully