וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בצפון: רוכב אופנוע כבן 20 נהרג, בן 6 נפצע קשה

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 20:50

צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של רוכב האופנוע, ופינה לביה"ח רמב"ם בחיפה חמישה פצועים נוספים מהרכב, בהם בן ה-6 עם חבלת ראש וארבעה במצב קל. "ביצענו בדיקות רפואיות, רוכב האופנוע היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח", סיפרה חובשת מד"א

בווידאו: זירת תאונת הדרכים בבקעת הירדן/צילום: הצללה ללא גבולות, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו נהרג הערב (שישי) לאחר שנפגע מרכב בכביש 4 סמוך לפוריידיס. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו, ופינה לבית החולים רמב"ם בחיפה חמישה פצועים נוספים מהרכב, בהם ילד בן 6 במצב קשה עם חבלת ראש וארבעה במצב קל. שמו של ההרוג הוא פדל ברייה.

"רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד וחמשת נוסעי הרכב היו בשול הכביש כשהם בהכרה מלאה", סיפרה חובשת מד"א טליה טולדנו. "ביצענו בדיקות רפואיות, רוכב האופנוע היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח. הילד שהיה מנוסעי הרכב וסבל מחבלת ראש קשה הוכנס במהירות לניידת טיפול נמרץ ופונה יחד עם שאר נוסעי הרכב לבי"ח רמב"ם כשמצבו קשה וארבעת הנוספים קל".

מהמשטרה נמסר כי "המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית חזית - צד בין אופנוע לרכב על כביש 4 צפונית לצומת פורדיס. יושבי הרכב, זוג הורים ושני ילדיהם פונו למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. בעקבות התאונה נסגר קטע הכביש בין צומת פוריידיס לצומת נחשולים לשני הכיוונים".

רוכב האופנוע פאדל ברייה שנהרג בתאונה בפוריידיס. באדיבות המשפחה
רוכב האופנוע פדל ברייה/באדיבות המשפחה
הרכב הפגוע מהתאונה עם רוכב האופנוע שנהרג, 7 בינואר, 2021. דוברות משטרת ישראל
הרכב שנפגע/דוברות משטרת ישראל

ארז קיטה מנכל עמותת אור ירוק אמר: "כביש 4 בחלק הצפוני מצומת פוריידיס לטירת הכרמל ממשיך לגבות קורבנות. אני משתתף בצער המשפחה ומאחל החלמה לפצועים. כבר שנים אנו מתריעים כי קטע הכביש סובל מבעיות תשתית חמורות והוא איננו סלחני לטעויות הנהג. היעדר הפרדה בין הנתיבים וכניסות ויציאות לא מוסדרות, מהוות סכנה יומיומית לכל משתמשי הדרך. הכתובת על הקיר וכל עוד לא ישפרו את המקטע אנשים ימשיכו לשלם בחייהם. חייבים להפוך את קטע הכביש האדום לקטע כביש ירוק ובטוח לבטיחותם של תושבי האזור. הכל קל תמיד להאשים רק את הנהגים אבל גם למדינה יש אחריות".

זירת התאונה בפוריידיס, 7 בינואר, 2021. דוברות משטרת ישראל
הרכב שנפגע/דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה בפוריידיס, 7 בינואר, 2021. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה/דוברות משטרת ישראל

התאונה מגיעה רק יממה לאחר התאונה הקטלנית אתמול סמוך לצומת פצאל שבבקעת הירדן, בכביש 90 בחיבור עם כביש 505 לכיוון מעלה אפרים. שמונה בני אדם נהרגו בהתנגשות בין שני כלי רכב, ושלושה פצועים פונו במסוקי מד"א וצה"ל לקבלת טיפול רפואי, בהם בן 18 שנפצע קשה, בן 20 שנפצע קשה ובן 35 שנפצע באורח בינוני.

לדברי המשטרה, תאונת הדרכים אירעה בין משאית פלסטינית לבין רכב פרטי פלסטיני."כשהגענו למקום המראה היה מזעזע", תיאר פראמדיק מד"א, יונתן שנבאי. "ראינו משאית ורכב פרטי מעוך בצד הכביש. עשינו מיון ראשוני מהיר במקום וביצענו בדיקות רפואיות, יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותם של שבעה מהנפגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully