וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן יצחק אספה, שפגע למוות בארי נשר, יזכה לשחרור מוקדם

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 11:36

אספה פגע בנשר בן ה-17 ובחברו שנסעו על אופניים חשמליים בתל אביב, והורשע בהפקרתם אחרי התאונה ובשיבוש הליכי משפט - אך לא יוחסה לו אחריות לתאונה עצמה. הוא נידון לשלוש שנות מאסר, אך ועדת השחרורים הסכימה לשחררו, לאחר שמצאה כי הוא "ראוי לשחרור ומסוכנותו פחתה"

בווידאו: יצחק אספה מגיע לכלא חרמון לרצות את מאסרו/צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

ועדת השחרורים החליטה הבוקר (שני) על שחרור מוקדם לכדורגלן יצחק אספה, הנהג שפגע למוות בארי נשר, בנו של במאי הקולנוע אבי נשר בן ה-17, ובחברו שנפצע.

לאספה, לשעבר שחקן מ.ס. אשדוד, לא יוחסה אחריות לתאונה והוא לא הואשם בהריגה. עם זאת, הוא הורשע בהפקרת הנער ובשיבוש הליכים, ונידון בתחילה לארבע וחצי שנות מאסר - עונש שהומתק בהמשך לשלוש שנות מאסר. ואולם, ועדת השחרורים הורתה היום על הצעד, מפני שהביע חרטה וקבלת אחריות על מעשיו, ולאחר שחברי הוועדה הגיעו למסקנה כי הוא "ראוי לשחרור ומסוכנותו לשלום הציבור פחתה".

יצחק אספה שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
ישוחרר ממאסר. אספה/לירון מולדובן

התאונה התרחשה בספטמבר 2018. אז שב אספה מבילוי, והתנגש בשני הנערים שנסעו בשדרות רוקח בתל אביב. בינואר 2020 גזר עליו בית המשפט המחוזי ארבע שנות מאסר וחצי, וחודש לאחר מכן הוא החל לרצות את עונשו בכלא חרמון. אספה ערער על העונש, ובאוגוסט של אותה שנה, פסק העליון כי עונשו יקוצר בשנה וחצי, בנימוק שהעונש חורג באופן קיצוני מעונשים שנגזרו במקרים דומים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully