וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו בנו של אבי נשר שנפצע קשה בתאונת הפגע וברח בתל אביב

הרופאים בבית החולים איכילוב נאבקו על חייו של נשר, בנו של הבמאי אבי נשר, שנפגע מרכבו של שחקן מ.ס אשדוד יצחק אספה, אך נאלצו לקבוע את מותו. "רק אתמול חגגנו לו 17", מסרה בעצב המשפחה. אתמול הוארך פעם נוספת מעצרו של אספה, החשוד כעת בהריגה והפקרה

עריכת וידאו:נועה לוי

בבית החולים איכילוב שבתל אביב נקבע היום (שלישי) מותו של ארי נשר, הנער בן ה-17 שנפצע באורח קשה בתאונת הפגע וברח בשדרות רוקח בעיר. חברו של הנער שנפצע באורח קל, שוחרר לביתו. השניים רכבו בליל ראשון האחרון על אופניים חשמליים בזמן שרכב, שבו נהג כדורגלן קבוצת מ.ס אשדוד יצחק אספה ויצא מחניון רידינג הסמוך, פגע בהם ונמלט מהמקום. משפחתו תרמה את אבריו.

נשר הוא בנו של הבמאי אבי נשר. מיד לאחר ההודעה הקשה על מותו פרסמה המשפחה הודעה שבא נאמר כי החליטה לתרום את איבריו. "רגע לפני שהלך מאיתנו, חגג ארי שלנו יום הולדת 17", מסרו. "אף ילד בעולם לא צריך להסתלק ממנו בגיל 17. ארי שלנו לא היה רק ילד יפה תואר, הוא היה ילד מוכשר, סקרן, שנון וכל כך שמח. הוא היה קולנוען צעיר ומוכשר ותמיד ניסה לעזור לכל מי שהיה זקוק לו. הוא חלם להיות פרמדיק בצבא, ובשנה האחרונה התנדב מדי שבוע במד"א".

עוד סיפרה המשפחה, כי "מגיל צעיר ארי עורר בכל מי שסבב אותו את הרצון לחיות ולשמוח וליטול חלק בדבר הנפלא הזה, שנקרא חיים. ארי שלנו נפגע בתאונת דרכים קשה. ברגע אחד, עולמנו חרב עלינו. כנגד כל הסיכויים, נלחמנו איתו על חייו עד לרגע האחרון. משאפסה התקווה, החלטנו לתרום את איבריו של ארי בתקווה שיצילו את חייהם של אחרים. ברגעיו האחרונים ארי שלנו היה מוקף במשפחתו ובחבריו הרבים והאוהבים, שבאו לחגוג לו יום הולדת 17".

ארי נשר, בנו של אבי נשר. רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
אבי נשר ובנו ארי שנהרג בתאונה/מערכת וואלה! NEWS, רפי דלויה
יצחק אספה, החשוד בתאונת הפגע וברח, בית משפט השלום, ת"א, 24 בספטמבר 2018. צילום מסך
יצחק אספה בבית המשפט, השבוע/צילום מסך

היום נודע כי החשד נגד אספה הוא הריגה. הוא יחקר פעם נוספת ויוזהר מחדש כי הוא חשוד כעת בהריגה והפקרה. אתמול האריך בית משפט השלום בתל אביב בחמישה ימים את מעצרו של אספה. השופט רועי פרי ציין כי בתיק מתוארות עבירות הפקרה "כששני קטינים שוכבים על הכביש מתבוססים בדמם בעוד שהחשוד ממשיך בדרכו. נסיבות אלו מלמדות על מסוכנות, על מעשים כעורים והתנהגות אנטי חברתית. יש בידי המשטרה ראיות אובייקטיביות והמצאות החשוד במקום האירוע לרבות הצגת חשבונית של רכישת משקאות חריפים בסכום ניכר".

בתוך כך, ממשיך אספה לשמור על זכות השתיקה ולא לשתף פעולה עם חוקריו. שעות לאחר שקבוצת מ.ס אשדוד שממנת את הגנתו של אספה מינתה לו סנגור חדש, אולם אספה הודיע לסנגור כי הוא מפוטר. קבוצת מ.ס אשדוד דרשה מאספה לקחת אחריות על מעשיו ולשתף פעולה עם חוקרי המשטרה.

מלבד אספה, שחקן נוסף בליגת העל נחקר ושוחרר כעבור כמה שעות. ההערכה היא כי החשודים היו תחת השפעת אלכוהול. במשטרה מייחסים להם עבירות של הפקת זירת תאונות דרכים ושיבוש הליכי חקירה. מהחקירה עולה כי אספה, החשוד המרכזי, נהג עם כמות אלכוהול הגבוהה פי חמישה מהמותר בחוק.

הם שוכבים על הכביש:  הדיווח על התאונה בת"א. דובר מד"א, מערכת וואלה! NEWS
תיעוד התאונה/מערכת וואלה! NEWS, דובר מד"א

"אספה חשוד שהפקיר שני פצועים, לא הזעיק עזרה ושיבש את החקירה", אמר השבוע נציג המשטרה בדיון, רנ"ג אילון ניסן. "יש חשד שהנהג שהיה תחת השפעת אלכוהול". ניסן אף ציין כי ישנן פעולות חקירה מרובות המחייבות לדבריו, בהארכת מעצר נוספת. "החשוד שומר על זכות השתיקה, מה שדורש מאיתנו לבצע פעולות שעשויות לסתור טענות ואת כל המכלול עתידיות". במשטרה אף הסבירו כי בדיקת האלכוהול שנערכה לאספה התקיימה באמצעות מכשיר "ינשוף" חדש ומתקדם, שאינו מצריך בבדיקות דם.

מנגד, סניגורו של אספה, עו"ד אלון שליכטר אמר כי ניסיונותיו של החשוד לשבש את החקירה אינם מתוארים בבקשת המעצר של המשטרה. הוא ביקש לשחרר את אספה למעצר בית בפיקוח אימו, אחותו ובת זוגו. "מדובר השחקן כדורגל נורמטיבי ואנחנו מודעים להד התקשורתי סביב הסיפור הזה", אמר.

מועדון ספורט אשדוד בו משחקים החשודים בהריגה, התייחסו למות הנער ואמרו כי הם מביעים צער עמוק וזעזוע. "המועדון שולח את תנחומיו העמוקים והכנים ביותר למשפחתו של ארי". עוד הוסיפו כי יפעלו להחדרת תכנים חינוכיים ויגבירו את המודעות בכל הקשור לתרבות הנהיגה בישראל וחינוך תעבורתי וערכי.

ארי נשר בבכורת הסרט "סיפור אחר" של אביו, אבי נשר, ב-22 בספטמבר, בפסטיבל חיפה. רפי דלויה
ארי והוריו בפסטיבל חיפה לפני כשבוע/רפי דלויה

ארי נהג להתנדב במד"א והשאיר רושם רב על חברי הארגון. מנכ"ל הארגון מסר כי "קיבלנו במד"א בצער רב את הבשורה הקשה, העובדים, המתנדבים והנהלת מד"א מחבקים ברגעים קשים אלו את משפחת נשר. ארי היה מלח הארץ וניכר עליו החינוך לנתינה שקיבל בביתו, הוא היה נער מיוחד שבמעשיו נתן דוגמא אישית מה היא התנדבות כשבמקביל ללימודיו התובעניים לא ויתר והקדיש מזמנו גם להתנדבות למען הצלת חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully