וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בגרימת תאונת דרכים נמלט מבית חולים לאחר שלא נאזק

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 10:27

חשוד בגרימת תאונת דרכים קשה מרמלה ברח הלילה מבית החולים אסף הרופא, לאחר ששופט קבע כי בעקבות מצבו הרפואי לכאורה של העצור, אין לאזוק אותו למיטה. כוחות משטרה מבצעים בשעה זו סריקות במבנה ומחוצה לו. מהמשטרה נמסר: "יש לבחון את נסיבות האירוע"

חשוד בגרימת תאונת דרכים קשה הצליח להימלט הלילה (שני) מידי השוטרים, בזמן שהוחזק בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקוב לצורך קבלת טיפול רפואי. במשטרה טענו כי שופט בית משפט השלום בכפר סבא הורה להסיר ממנו אזיקים ואמצעי כבילה, מטעמים רפואיים, באופן שאיפשר את בריחתו.

שוטרי תחנת רמלה עצרו בסוף השבוע תושב העיר, לאחר שלפי החשד גרם לתאונת דרכים קשה עם מספר רב של מעורבים. החשוד נעצר תוך ניסיון בריחה מהשוטרים ולאחר מכן אישר בית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד, שאף פונה לבית החולים.

אילוסטרציה - אזיקים 18 באוקטובר 2020. יוסי זמיר, פלאש 90, אתר רשמי
ניצל את העובדה שלא היה אזוק ונמלט מהמרכז הרפואי/אתר רשמי, יוסי זמיר, פלאש 90

בליל המעצר הגיש בא כוחו של העצור עתירה לבית המשפט, בטענה שמצבו הרפואי של החשוד לא מאפשר לכאורה את כבילתו באזיקים למיטה. השופט קיבל את העתירה, חרף התנגדות המשטרה, וקבע כי יש להסיר את הכבילה של העצור.

החשוד ניצל את העובדה שלא היה אזוק ונמלט מהמרכז הרפואי. שוטר שנכח סמוך לחדרו הקפיץ כוחות נוספים המבצעים בשעה זו סריקות במבנה ומחוצה לו. מפקד המחוז, ניצב אבי ביטון אמר כי יש "לבחון את נסיבות האירוע, על כל היבטיו".

עורך הדין טל גלאון, שייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את העצור: "ככלל בהתאם להנחיות והנהלים חשודים ועצורים לא אמורים להיות כבולים במרחב הציבורי, לרבות במהלך טיפול רפואי בבית החולים. במקרה זה, נוכח ההנחיות ולאור מצבו הרפואי של החשוד, נעתר בית המשפט לבקשת הסנגור והורה על הסרת כבילתו של החשוד למיטה תוך שהוא מדגיש כי החשוד יהיה מפוקח על ידי שוטר כל העת. ראוי לבחון את התנהלות השוטר שנדרש היה לשמור על החשוד ולחדד את ההנחיות לשוטרים האמונים על שמירה על עצורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully