וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אזהרת ראש שב"כ: ברוך מרזל ובנצי גופשטיין נחקרו בחשד להסתה

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 16:04

נגד שני פעילי הימין הקיצוני הוגשו תלונות בגין התבטאויות ותכנים שהפיצו ברשתות, "הקוראות לכאורה לגזענות במועדים שונים", כלשון הודעת המשטרה. השניים שוחררו לביתם בתנאים מגבילים. בסופ"ש הזהיר ארגמן מהשיח האלים. גופשטיין: "הרוח של שר הבט"פ החדש, רדיפה פוליטית"

שני פעילי הימין הקיצוני ברוך מרזל ובנצי גופשטיין נחקרו היום (רביעי) באזהרה ביחידת הסייבר הארצית בלהב 433, בחשד להסתה לגזענות. זאת, בהתאם לאישור פרקליטות המדינה.

נגד השניים הוגשו תלונות בגין התבטאויות ותכנים שהפיצו ברשתות החברתיות, "הקוראות לכאורה לגזענות במועדים שונים", כלשון הודעת המשטרה. בתום החקירה הם שוחררו לביתם בתנאים מגבילים.

משרדי להב 433, 15 במרץ 2021. שלומי גבאי
משרדי להב 433/שלומי גבאי

בסוף השבוע שעבר פרסם ראש שב"כ נדב ארגמן הודעה חריגה, והזהיר כי השיח האלים עשוי להוביל לפגיעה ממשית בבני אדם. ארגמן אמר עוד כי על נבחרי הציבור, "מכל קצוות הקשת הפוליטית, מובילי דעה, אנשי דת, מחנכים ואזרחי ישראל כולם" - מוטלת אחריות למנוע את השיח האלים.

עוד בוואלה!

ראש שב"כ נתן התרעה אסטרטגית מפני 6 בינואר ישראלי

לכתבה המלאה
הגשת צו גירוש לחנין זועבי בביתה בנצרת עילית, יוני 2014. אדריאן הרבשטיין
"פשוט ליצנות". מרזל וגופשטיין/אדריאן הרבשטיין

בהודעה מטעם ארגון להב"ה, גופשטיין, יו"ר הארגון, מסר כי "משרדי להב 433 נמצאים כאן, בעיר לוד, אבל מי שהמשטרה מצאה לנכון לחקור הוא לא השייח המסית ששלהב כאן את ההמונים וקרא לרצח יהודים, אלא אותי על כך שפרסמתי סרטונים נגד התבוללות וקראתי לבנות לא לצאת עם גוים. אנחנו רואים את כאן הרוח החדשה של השר לביטחון פנים החדש, שהמשטרה כאן החלה לעשות את דברו ולבצע רדיפה פוליטית".

ברוך מרזל מסר כי "עליתי היום בדרגה, ונחקרתי ביחידת הסייבר. פשוט ליצנות. מדובר בחקירה פוליטית חמורה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully