וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה שכינתה שוטר "פיצי" בהפגנה נחקרה בפעם השנייה: "נקמה בגלל התלונה למח"ש"

צעירה נעצרה באגרסיביות במהלך מחאה על התנהלות המשטרה בפרשת אהוביה סנדק. כמה ימים לאחר מכן היא הגישה תלונה במח"ש נגד השוטר. חקירתה השנייה נמשכה במשך כמה שעות בתחנת המשטרה במודיעין, ואמה טוענת כי במהלכה השוטרים צעקו על בתה. המשטרה: "טענות סרק"

בווידאו: נערה שהפגינה על מות אהוביה כינתה שוטר "פיצי" – ונעצרה באגרסיביות/מערכת וואלה! NEWS

צעירה שהפגינה במחאה על התנהלות המשטרה בפרשת אהוביה סנדק, ונעצרה לאחר שכינתה את אחד השוטרים "פיצי", נחקרה אמש (שלישי) בפעם השנייה בתחנת המשטרה במודיעין. חקירתה של הצעירה, שנעצרה בעת שהפגינה בצומת שילת בסוף דצמבר, נמשכה מספר שעות.

מיד עם מעצרה ב-30 בדצמבר נלקחה הצעירה לתחנה ונחקרה, ולאחריה שוחררה בתנאים מגבילים. מספר ימים לאחר מכן הגיעה הצעירה עם הוריה אל משרדי מח"ש, ושם הגישה תלונה נגד השוטר. לדברי אמה של הצעירה, השוטרים העלו בחקירה טענות כי בתה צעקה על שוטרים בהפגנות נוספות וכי חסמה כביש במהלך הפגנה.

תיעוד: נערה שהפגינה על מות אהוביה כינתה שוטר "פיצי" – ונעצרה באגרסיביות
31.12.20. -, אתר רשמי
ההפגנה בה נעצרה הצעירה בצומת שילת, בדצמבר/אתר רשמי, -

"חזרנו משלוש שעות של חקירה קשה. יצאנו משם אחרי שבע בערב", סיפרה האם. "הם ניסו להדביק לה האשמות נוספות, המציאו שהיא צעקה לעבר השוטרים 'משטרה של רוצחים'. הם טענו שהיא ישבה על הכביש, וניסו להלביש עליה דברים שלא היו ולא נבראו. הבת שלי נשברה ובכתה כמה פעמים. הם צעקו עליה, חקרו אותה על מה שהיה בפעם הקודמת וגם על השתתפותה בהפגנות אחרות. לי זה נראה כמו נקמה על זה שהיא הגישה תלונה למח"ש".

עו"ד עדי קידר, המייצג את הצעירה מטעם ארגון "חוננו", מסר בתגובה כי "מדובר בעוד פעולת נקם של משטרת ישראל. אירוע שהחל בתקיפה ברוטלית ואלימה של מפגינה על ידי שוטר, מסתיים בנקמה של תחנת משטרה שמזמינה אותה לחקירה נוספת, של שלוש שעות קשות, שבהם מוטחים בה צעקות וקללות. זו ההתנהלות של משטרת ישראל ויש לגנות את הדבר הזה".

עוד בוואלה!

נתניהו הכחיש שינסה לדחות שוב את המשפט: "זה לא עומד על הפרק"

לכתבה המלאה

בתיעוד מסוף דצמבר, נראה השוטר עוצר את הצעירה באגרסיביות במהלך המחאה. בתיעוד נראית קבוצת נערים ונערות מוחה בצד הדרך בצומת שילת, ומתלוננת על אלימות מצד המשטרה. בשלב זה, לפי התיעוד, הצעירה פונה לשוטר ואומרת לו: "אתה כזה פיצי". בתיעוד ניתן לראות את השוטר הודף את הצעירה, ועוצר אותה ביחד עם שוטרת נוספת.

משטרת ישראל: "מדובר בטענות סרק ובכוונתנו למצות את החקירה"

ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד לנטען, חקירת החשודה נוהלה במקצועיות וברגישות על ידי חוקרת בכירה תוך שמירת כל זכויותיה כחשודה בפלילים וללא כל קשר לטענותיה. במהלך החקירה הוצגו בפניה הממצאים מההפגנה שהובילו למעצרה ולחשדות המיוחסים לה. מדובר בטענות סרק ובכוונתנו למצות את החקירה עד תומה ולבצע את כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת. נמשיך לאפשר לכל אדם את חופש המחאה בגבולות החוק, אולם לא נאפשר הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully