וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי אהוביה סנדק דורשים למנוע את הריסת מאחז מעוז אסתר: "לבטל את הגזירה"

18.1.2021 / 23:14

הוריו של אהוביה, שמותו הצית מחאה נגד המשטרה, פנו במכתב פתוח לשרים, ח"כים ורבנים בבקשה למנוע את הריסת המאחז, שבו התגורר בנם. "האם לא די בעוול הנוראי? האם לא יהיה מנוח להורים השכולים?", תהו ההורים. המנהל האזרחי: "המקום נבנה באופן לא חוקי"

בווידאו: מפגינים על מות אהוביה סנדק תוקפים שוטרים בהתנחלות חשמונאים/מערכת וואלה! NEWS

הוריו של אהוביה סנדק פנו היום (שני) במכתב פתוח לשרים, חברי כנסת ורבנים בבקשה למנוע את הריסת מאחז "מעוז אסתר". במכתב טוענים הוריו, אברהם ואיילת, כי "הובהר לנו שבתום ימי ה-30 על מותו של בננו אהוביה סנדק, בכוונה המדינה לפנות ולהרוס את המאחז 'מעוז אסתר', שהיה ביתו ומקור אהבתו של אהוביה, שבנה וגאל את אדמותיה של ארץ ישראל".

ההורים ביקשו במכתב להשאיר את המאחז על תילו, כי הוא מורשתו של אהוביה. "האם לא די בעוול הנוראי?", כתבו. "האם לא יהיה מנוח להורים השכולים ולמשפחה הדואבת? אנו קוראים לכם לבטל את הגזירה הנוראה הזאת".

אברהם ואיילת סנדק הוסיפו כי "עם ישראל נמצא על ספו של משבר אמון הפושה בקרב רבים וטובים מאזרחי ישראל. ברצותכם ובכוחכם לאחד את השורות, לאחות את הפצעים ולומר בקול רם ונחרץ - לא לחורבן בית שלישי, אלא לבנייה, לאיחוד ואיחוי הקרעים".

הריסת בית כנסת במעוז אסתר, ליד כוכב השחר, בנימין. 14 בינואר 2016. מתנאל רחמים, תצפית TPS
הריסת בית כנסת במעוז אסתר, שבבנימין/תצפית TPS, מתנאל רחמים

ברקע פנייתם של ההורים, ממשיכה להתנהל המחאה בשל מותו של אהוביה סנדק, שנהרג בהתהפכות רכבו בעת שהתנהל אחריו מצוד משטרתי. מאז יום מותו מתכנסות מידי ערב כמעט הפגנות מחאה, בעיקר באזור יהודה ושומרון ובירושלים, שהופכות ברובן לאלימות ומביאות לעימותים בין המוחים למשטרה.

מהמנהל האזרחי נמסר בתגובה כי "המקום נבנה באופן בלתי חוקי. פעילות האכיפה במקום תתבצע בהתאם לסדרי העדיפויות ולשיקולים המבצעיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully