וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הכחיש שינסה לדחות שוב את המשפט: "זה לא עומד על הפרק"

2.2.2021 / 19:57

ראש הממשלה הבהיר כי "המשפט יתנהל כסדרו", לאחר שעם הידוק הסגר לפני כחודש החליטו השופטים לדחות את הדיון במשפט לתאריך הנוכחי - 8 בפברואר. "המשפט יתנהל כסדרו, בדיוק כפי שבתי המשפט מתנהלים גם בימי הסגר ההדוק ביותר. גם בימי אלו לא מפסיקים את זה"

נתניהו: יש לחסן 90% מגילאי 50 ומעלה בתוך שבועיים/צילום: לע"מ, עריכה: אסף דרורי

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכחיש הערב (שלישי) שבכוונתו לדחות את המשפט שלו פעם נוספת, ברקע מאמציו להאריך את הסגר בעקבות נתוני התחלואה בקורונה. בתשובה לשאלות כתבים, הבהיר נתניהו כי "הנושא של המשפט שלי לא עומד על הפרק, כי החלטנו שבתי המשפט נשארים פתוחים. המשפט יתנהל כסדרו".

ראש הממשלה אף הוסיף כי "המשפט יתנהל כסדרו, בדיוק כפי שבתי המשפט מתנהלים גם בימי הסגר ההדוק ביותר. גם בימי סגר לא מפסיקים את זה". את הדברים אמר נתניהו בתדרוך שקיים במשרד הבריאות, לקראת סיומו של הסגר המהודק שהוטל בשבועות האחרונים. משפטו של ראש הממשלה צפוי להתחדש ביום שני הקרוב, 8 בפברואר.

פתיחת משפטו של רה"מ, בנימין נתניהו | נתניהו בעת הגעתו לאולם הדיונים 24 במאי 2020. רויטרס
נתניהו בעת הגעתו לאולם הדיונים לפתיחת משפטו, בחודש מאי/רויטרס

בראשית החודש הקודם, כשהסגר השלישי הוחמר והפך לסגר המהודק, החליט הרכב השופטים במשפטו של ראש הממשלה לדחות את דיון המענה לכתב האישום, מבלי לקבוע מועד חדש לדיון. זאת, לאור מגבלות הקורונה ובהתחשב בכמות האנשים שצפויה לנכוח בדיון.

הנחיות הסגר הכולל אינן חלות על בתי המשפט, אך הנהלת בתי המשפט הוציאה הנחיות נפרדות גם עבורם, המותירות בידי השופטים שיקול דעת בשאלה אם לדחות דיונים שאינם דחופים. לאחר הדחייה נקבע התאריך החדש והנוכחי לדיון הבא במשפט. הדיון צפוי להיערך בנוכחותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully