וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ערד קראה לכלל הציבור לבוא להתחסן, החיסונים אזלו תוך שעות

עודכן לאחרונה: 28.12.2020 / 19:39

העירייה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כי בעיר ישנן מאות מנות שתוקפן יפוג עד הלילה, וקראה לכלל הציבור להגיע לקבל את החיסון - ללא זימון וללא צורך תור - גם אם הם מתחת לגיל 60 ולא עומדים בקריטריונים שקבע משרד הבריאות. כעבור 5 שעות הודיעו קופות החולים: "המלאי אזל"

בווידאו: אדלשטיין אומר שהם מחסנים "בקצב מטורף"/צילום: לע"מ, עריכה: אסף דרורי

עיריית ערד קראה היום (שני) לכלל הציבור הרחב בעיר לבוא להתחסן נגד קורונה גם אם הם מתחת לגיל 60 ואינם משתייכים לאחת מהקבוצות שיכולות להתחסן על פי הקריטריונים שקבע משרד הבריאות. זאת, בשל עודף במלאי החיסונים בעיר, שהביא לכך שעד סוף היום יפוג תוקפן של כאלף מנות חיסון. הציבור נענה לקריאה וכעבור חמש שעות הודיעו קופות החולים בעיר כי אזל מלאי החיסונים במתחם.

"כל חברי קופות החולים בערד, גם מתחת לגיל 60, מוזמנים להגיע מיידית ובמשך היום להתחסן ללא זימון וללא קביעת תור", נכתב בעמוד הפייסבוק העירוני. "זאת לאור מלאי החיסונים שתוקפם עומד לפוג היום". בעירייה קראו לציבור לנצל את "ההזדמנות החד-פעמית, כי מחר יוחזר נוהל זימון תורים ומגבלת גיל".

מתן חיסונים לנגיף הקורונה בגני התערוכה, ת"א
 28 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
קראו לכלל הציבור להגיע. חיסונים לנגיף הקורונה בגני התערוכה בתל אביב, היום/ראובן קסטרו

הקריאה לציבור הרחב לבוא ולהתחסן מגיע ברקע ההיענות הגבוהה למבצע החיסונים בשבוע האחרון. מוקדם יותר היום, שיבח שר הבריאות יולי אדלשטיין את קצב ההתחסנות נגד קורונה בישראל, וטען כי במדינה אין ולא יהיה מחסור בחיסונים.

"אנחנו עובדים בקצב מטורף", אמר אדלשטיין עת שביקר במוקדי חיסונים בשדרות ובבית החולים סורוקה בבאר שבע. בנוסף לכך, הוא דחה טענות על מחסור במנות בישראל. "אני שומע שמדברים על מחסור חמור בחיסונים. אני אומר - אין מחסור, לא יהיה מחסור ובשבועיים הקרובים אנחנו אמורים לקבל עוד מיליוני חיסונים", הבהיר.

מתחם חיסוני קורונה ברהט, 28 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
"עובדים בקצב מטורף". מתחם חיסונים קורונה ברהט, היום/ראובן קסטרו

הבוקר, עדכן משרד הבריאות כי 379 אלף ישראלים קיבלו מנות של החיסון נגד קורונה. עד כה מאז תחילת מבצע החיסונים, אתמול בלבד, התחסנו 98.9 אלף מהם. אדלשטיין בירך על כך. "מגרדים את [רף] המאה אלף חיסונים ביום", אמר אדלשטיין, והודה לעובדי משרדו, קופות החולים, בתי החולים ומד"א, "ויותר מכולם - בזכותכם, אזרחי ישראל, שאתם נרתמים ומגיעים להתחסן. נמשיך כך, וגם נגביר את הקצב עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully