וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג הורים מנתניה חשודים בהתעללות בבתם התינוקת שאושפזה בסורוקה

10.12.2020 / 7:28

המשטרה עצרה את האב בן ה-20 והאם בת ה-18 בעקבות דיווח שהגיע מבית החולים על מצבה של התינוקת בת ה-9 חודשים, שסובלת מחבלות ומשברים. הם נחקרו בגין חשד לגרימת חבלה חמורה, ויובאו בהמשך היום בפני בית משפט השלום בבאר שבע

בווידאו: האם החשודה ברצח התינוק שוחררה למעצר בית/צילום: ניב אהרונסון

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי פתחה בחקירה נגד זוג הורים מנתניה החשודים כי התעללו בבתם התינוקת בת התשעה חודשים והביאו לאשפוזה בבית החולים. המשטרה מייחסת להם חשדות של התעללות בחסרת ישע וגרימת חבלה חמורה. מצבה של התינוקת מוגדר קל והיא סובלת מחבלות ומשברים.

ההורים נעצרו בעקבות דיווח מבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם התעורר חשד כי נגרמה לתינוקת חבלה. בעקבות כך, נעצרן האב בן ה-20 מבאר שבע והאם בת ה-18 מנתניה ונחקרו בתחנת המשטרה. הם מכחישים את החשדות המיוחסים להם. בהמשך היום הם יובאו בפני בית משפט השלום בבאר שבע.

בית חולים סורוקה בבאר שבע, 4 ביוני 2020. ראובן קסטרו
נעצרו בעקבות דיווח. בית החולים סורוקה בבאר שבע/ראובן קסטרו

דיווח זה מגיע יום לאחר שהותר לפרסום כי הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מנהל גן פרטי ברחובות ומטפלת בגן המואשמים בעבירות של הזנחה ופגיעה בתינוק בן שבעה חודשים. הם הובאו אתמול לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון, בסיומו הוארך מעצרם בארבעה ימים, והחקירה בעניינם נמשכת.

במקביל, בית משפט המחוזי מרכז הרשיע אתמול את הגננת כרמל מעודה בהתעללות בפעוטות חסרי ישע בגן שבבעלותה בראש העין. בסך הכול, מעודה הורשעה ב-18 מקרים של התעללות ותקיפה כלפי 11 תינוקות ופעוטות. כמו כן, הגישו הורי הפעוטות תביעה אזרחית נגד מעודה במטרה להשיג פיצוי של 2.5 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully