וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקיפות תועדו במצלמות: גננת מרמת גן חשודה בהתעללות בפעוטות

2.11.2020 / 11:49

גננת נעצרה במהלך סוף השבוע ומעצרה הוארך בארבעה ימים. היא חשודה שהפעילה אלימות כלפי פעוטות במהלך שהותם בגן שאותו ניהלה בעיר. השופטת קבעה כי קיים חשד סביר נגדה, והוסיפה כי "החשודה דחפה, הפילה והסירה מדרכה את הפעוטות, כאילו היו מטרד"

בווידאו: הארכת מעצר לגננת החשודה בהתעללות בפעוטות ברמת גן/מערכת וואלה! NEWS

גננת נעצרה במהלך סוף השבוע בחשד לאלימות כלפי פעוטות במהלך שהותם בגן שאותו ניהלה ברמת גן, ומעצרה הוארך היום (שני) בארבעה ימים בבית משפט השלום בתל אביב. השופטת ענת יהב כתבה בהחלטתה כי "מתיק החקירה עולה כן קיים חשד סביר נגד החשודה ולמעלה מכך, עולה מהסרטונים כי החשודה דוחפת, מפילה ומסירה מדרכה את הפעוטות, כאילו היו מטרד".

השופטת הוסיפה כי "בהמשך לכך, היא אף לא בדקה מה עלה בגורל אותה הדחיפה, והאם אותם עוללים נפגעו כתוצאה מכך".

היא התייחסה גם לחשד נגד הגננת לשיבוש החקירה, והבהירה כי "מדובר במי שביקשה מאדם טכני לבוא ולמחוק את הסרטונים מהמכשיר, כאשר יש להפנות לעדותו, שם עולה כי החשודה הייתה בלחץ אמיתי וממשי להעלים את אותן הראיות, ואף המתינה לילה שלם ודחקה באותו אדם להגיע לבצע זאת". לדבריה, "נראה שיש דברים שרצתה החשודה להסתיר מעיני כל ועניין זה צריך להתברר עד תום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הארכת המעצר לגננת בבית המשפט השלום בת"א, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

נציג המשטרה בדיון אמר כי "מדובר באחת העבירות הקשות והחמורות שהמשטרה מכירה. החשודה תקפה קטינים שהיו תחת אחריותה מספר רב של פעמים, כאשר רוב האירועים מתועדים ויזואלית". הוא הסביר כי "החשודה כבר ביצעה שיבוש בכך שלקחה את המצלמות הישנות וביקשה מבעל מקצוע למחוק את הסרטונים, אולם המשטרה תפסה מצלמות אחרות ובהם יש תיעוד של החשודה מבצעת את המיוחס לה".

עוד בוואלה!

המדריך שכל הורה צריך להכיר: איך מזהים התעללות בגן ילדים?

לכתבה המלאה

נציג המשטרה הוסיף כי "היא נחקרה וקשרה את עצמה לכל מה שתואר, תקיפת חסרת ישע ושיבוש. מעבר לזה, נגבו עדויות נוספות שמחזקות את החשד נגדה. כרגע מדובר על ארבעה אירועים".לדבריו, "יש תיעוד מלפני שלושה ימים, שהחשודה ביקשה מאיש מקצוע לנתק ולמחוק את הסרטונים. יש גם מצלמה חדשה, שהסרטונים ממנה".

הוא הבהיר כי לחשודה כבר נפתח תיק דומב בשנת 2004, וכי להערכת המשטרה ישנם הרבה יותר מקרי אלימות של הגננת נגד הילדים, אך משום השיבוש שכבר נעשה: "אנחנו לא יודעים מה עוד יש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully