וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגיעה בגן בחיפה: נחקרת אלימות של גננת כלפי ילדים בני שנתיים

עודכן לאחרונה: 19.8.2020 / 12:29

חקירת המשטרה נפתחה בעקבות תלונות הורים שחשדו כי ילדיהם סובלים מאלימות ומואכלים בכוח על ידי הגננת והצוות. המנהלת, סגניתה ועובדות נוספות צפויות להיחקר. המעורבות מכחישות: "מדובר בעלילה מרושעת"

בווידאו: עימות בין הורים לבני משפחות צוות העובדות החשודות בהתעללות בילדים בגן בחולון/צילום: יותם רונן, עריכה: עמית שמחה

המשטרה פתחה היום (רביעי) בחקירה נגד גננת מחיפה בחשד שנהגה באלימות כלפי ילדים כבני שנתיים. מנהלת הגן בעיר וסגניתה צפויות להיחקר היום במשטרה ועובדות נוספות בצוות הגן ייחקרו בהמשך. החקירה נפתחה לפני כמה ימים בעקבות תלונות הורים שחשדו כי ילדיהם סובלים מאלימות ומואכלים במקום בכוח.

המעורבות בפרשה מכחישות את הטענות ואומרות כי מדובר בעלילה מרושעת. בהודעת המשטרה נמסר כי החקירה בראשיתה ובהתאם לבחינת הממצאים והעדויות, תזומן הגננת לחקירה ככל שיידרש בתחנת חיפה.

הפגנת הורים במחאה על אלימות נגד ילדים בגנים, כיכר רבין תל אביב, 27 יולי 2019. ראובן קסטרו
הורים התלוננו כי ילדיהם הואכלו בכוח. הפגנה נגד האלימות בגני הילדים/ראובן קסטרו

הדיווח מחיפה מגיע ברקע הודעת המשטרה היום, כי בידיה יותר מ-50 סרטונים המתעדים אלימות מצד צוות גן ילדים בחולון כלפי פעוטות. בדיון להארכת מעצרן של בעלת הגן ושל חמש סייעות, אמר הטוען המשטרתי כי "עלה חשד שצוות הגן מתעלל בפעוטות תחת חסותן בתוך הגן. צפייה במצלמות עולה חשד ממשי לביצוע העבירות". המשטרה ביקשה להאריך את מעצרן בתשעה ימים.

חקירה זו נפתחה בעקבות תלונה שהגישו הורי הגן בתחנת משטרת בת ים, בעקבות סרטוני אבטחה שהופצו ותיעדו כמה מהעובדות בגן נוהגות באלימות כלפי הילדים, כשהן גוררת ילדים בידיהם, דוחפות ומטיחות במזרנים.

מוקדם יותר היום, אותרו כתובות נאצה על קירות גן הילדים בחולון, עליהם נכתב: "תישרפו בגיהנום, מפלצות". המשטרה פתחה בחקירה של נסיבות האירוע.

עוד בוואלה!

החשד להתעללות בגן בחולון: הגננת מכחישה שידעה על המעשים

לכתבה המלאה
כתובות נאצה בגן הילדים בחולון בעקבות החשד להתעללות של סייעות בגן 19 באוגוסט 2020. דוברות משטרת ישראל
הכתובת שאותרה על קירות הגן בחולון, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

עו"ד עדי כרמלי, שמייצג את הורי ילדי הגן, נכח בבית משפט השלום בתל אביב יחד עם כמה מההורים, בזמן הדיון על בקשת המשטרה להארכת המעצר. "הגענו להשמיע את קולם של הקטינים, כדי לאפשר למשטרה לבצע את עבודתה, כך שכל המעורבים יועמדו לדין", אמר כרמלי, כשברקע דבריו התפתח עימות בין בני המשפחה של אחת העובדות לבין אחד ההורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully