וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להתעללות בחולון: בעלת גן ילדים וחמש סייעות נעצרו

עודכן לאחרונה: 18.8.2020 / 19:50

סרטוני אבטחה שהופצו מגן בעיר תיעדו כמה מנשות הצוות הנוהגות באלימות כלפי ילדי הגן, דוחפות ומטיחות אותם במזרנים. ההורים הגישו תלונה בתחנת משטרת בת ים ובעקבות כך נעצרו הגננת וחמש סייעות. תיעוד

בווידאו: תיעוד התעללות בפעוטות בגן ילדים בחולון ההורים צופים בסרטונים/עריכה: ניר חן

בעלת גן בחולון וחמש סייעות נעצרו היום (שלישי) בחשד להתעללות בילדים. מעצרן הגיע לאחר תלונה שהגישו הורי הגן בתחנת משטרת בת ים, בעקבות סרטוני אבטחה שהופצו ותיעדו כמה מהעובדות בגן נוהגות באלימות כלפי הילדים, כשהן גוררת ילדים בידיהם, דוחפות ומטיחות במזרנים.

לדברי יניר בר-אור, יו"ר התאחדות מעונות היום הפרטיים בישראל, אמר כי "האלימות שנחשפה היום היא מקרה מזעזע נוסף. מדינת ישראל חייבת לפעול על מנת לסייע לפעוטונים להקל ברגולציות מכבידות מחד, ומאידך לממן את התקנת המצלמות לכולם ולתת בידי מנהלי הפעוטונים את הכלים והאחריות לפקח על ההתנהלות במעון שהם מנהלים.

עוד דרש בר-אור לוודא כי כל פתיחה של מצלמה תהיה בשטח הגן תדווח ותתועד במילוי דוחות לאחר כל צפייה. "אנו נמשיך לדרוש לתת בידי מנהלי הפעוטונים את הכלים לוודא כי במסגרות שלהם לא נעשים מעשים שלא יעשו".

התעללות בגן ילדים בחולון, 18 באוגוסט 2020. ללא, צילום מסך
תיעוד ההתעללות בגן בחולון/צילום מסך, ללא

מקרה זה של אלימות כלפי ילדים מגיע לאחר סדרה של אירועים דומים שאירעו במהלך השנה, בהם תועדו עובדי גנים וסייעות כשהם מכים פעוטות וילדים. המקרה האחרון אירע ב"גן טולי" ברמלה, וביום ראשון הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד ארבע סייעות הגן, בגין ריבוי עבירות של התעללות בקטין ותקיפת קטין על ידי אחראי. זאת, בתום חקירת המשטרה ופרסום תיעוד ממצלמות האבטחה בגן שתיעדו יותר מ-200 מקרי התעללות במשך חודש וחצי.

מכתב האישום עולה כי ארבע הסייעות, רוחמה סעד, נירית שויד, ננה (חני) צאצאשווילי ואורלי שרגני, עבדו בגן בו שהו 43 תינוקות ופעוטות מגיל שלושה חודשים ועד שלוש שנים וחצי. הסייעות נאשמו בהתעללות ב-26 פעוטות, כשבין היתר אחזו בהם בחוזקה, משכו בידיהם וברגליהם וגררו אותם, הרימו והטיחו אותם בחוזקה על מזרונים או על כיסאות, סטרו להם והשליכו עליהם חבילות מגבונים וצעצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully