וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות ברמלה: המשטרה משכה את הערעור - הגננת תשוחרר למעצר בית

13.8.2020 / 11:21

במשטרה משכו את הערעור בבקשה לביטול שחרורה של ליטל ברסי למעצר בית בן חמישה ימים, לבקשת הפרקליטות. זאת לאחר שהוגשה הצהרת תובע נגד הבעלים, בן זוגה ו-7 סייעות נוספות בגין ההתעללות בפעוטות שתועדה במצלמות האבטחה

בווידאו: ההתעללות ברמלה: הגננת ליטל ברסי משתחררת למעצר בית/מערכת וואלה! NEWS

המשטרה משכה הבוקר (חמישי) את הערעור שהגישה בבקשה למנוע את שחרורה למעצר בית של ליטל ברסי, בעלת "גן טולי" ברמלה. זאת בהתאם לבקשת הפרקליטות.

אתמול הגישה פרקליטות מחוז מרכז הצהרת תובע לבית המשפט נגד ברסי, בן זוגה ושבע סייעות נוספות. מעצרו של בן זוגה החשוד וחמש מהסייעות הוארך אתמול בחמישה ימים נוספים, ואילו שתי סייעות שוחררו למעצר בית בן שבעה ימים בתנאים מגבילים.

ליטל ברסי מנהלת הגן המתעללת מרמלה. פלאש 90, פלאש 90
ברסי בבית המשפט, אתמול/פלאש 90, פלאש 90

עשרות הורים חסמו אמש את צומת עזריאלי שבתל אביב, במחאה על האלימות כלפי הפעוטות בגן ברמלה. המוחים דרשו להחמיר את הענישה כלפי נאשמים בהתעללות בפעוטות, לאחר שמוקדם יותר היום פורסמו תיעודי מצלמות האבטחה מהגן בהם נראות הסייעות מהגן ברמלה מכות את הילדים.

תיעוד ההתעללות בגן ברמלה ממצלמות האבטחה:

בווידאו: סרטוני האבטחה המתעדים את ההתעללות בפעוטות בגן ברמלה/מערכת וואלה! NEWS

בסרטוני מצלמות האבטחה במקום נראים כמה מקרי אלימות קשים של עובדות הגן כלפי הפעוטות. באחד המקרים, נראית סייעת מושכת ילד מהידיים כשהוא תלוי באוויר וסוטרת לו. במקרה אחר, אחת הגננות נראית כשהיא חובטת בפניו של ילד באמצעות חפץ, תוך שהיא יושבת על כיסא, ולאחר שהחפץ נופל לרצפה היא שבה ומשליכה אותו שוב ושוב בפניו. בסרטון ניתן לראות את אחת מעובדות הגן מכה ילד ששוכב על מזרון בפניו, ומיד מרימה את אותו המזרון כך שהילד נופל לרצפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully