וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בגן ברמלה: שתי סייעות נוספות נעצרו בחשד לאלימות

5.8.2020 / 22:24

הסייעות שנעצרו, בנות 26 ו-49, מתווספות לחמש אחרות שנעצרו בפרשה, וכן הגננת ובעלה בן ה-42. הן יובאו מחר לדיון בעניינן בבית משפט השלום בראשל"צ. עד כה נעצרו בפרשה הגננת ובעלה, ושבע סייעות שעבדו בגן

בווידאו: הארכת מעצר לבעלת הגן ולסייעות החשודות בהתעללת בפעוטות בגן ברמלה/מערכת וואלה! NERW

שתי סייעות נוספות נעצרו הערב (רביעי) בחשד לאלימות שהפעילו כלי ילדים בגן ילדים פרטי ברמלה. שתי הסייעות שנעצרו, בנות 26 ו-49, מתווספות לחמש סייעות נוספות שנעצרו בפרשה, וכן הגננת ובעלה בן ה-42. הסייעות שנעצרו היום יובאו מחר לדיון בעניינן בבית משפט השלום בראשון לציון. חקירת הפרשה נמשכת.

בעלה של הגננת נעצר אתמול בחשד לאי דיווח על האלימות, וכן נקיטת פעולות אלימות כלפי הילדים בגן. מעצרו הוארך בשלושה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. המשטרה מסרה כי חקירת הפרשה נמשכת.

הפגנת הורים מחוץ לבית המשפט השלום בראשון לציון במהלך דיון הארכת מעצר לסייעות החשודות באלימות כלפי פעוטות בגן ילדים ברמלה 28 ביולי 2020. -, אתר רשמי
הפגנת הורים מול ביהמ"ש בעת הארכת המעצר לגננת/אתר רשמי, -

בתחילת השבוע נענה בית משפט נענה לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרה של הגננת בארבעה ימים. השופטת זהר דיבון סגל כתבה בהחלטתה על הארכת המעצר, כי מחומר החקירה עולה שישנו חשד סביר כי החשודות אכן ביצעו את שמיוחס להן. זאת, לאחר שצפתה בסרטוני מצלמות האבטחה שבהם תועדו תקיפות אלימות של הסייעות נגד הפעוטות. מחוץ לדיון הפגינו הורים של ילדי הגן, שדרשו את הארכת מעצרה של הגננת והסייעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully