וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בפעוטות ברמלה: מנהלת הגן וסייעת נוספת נעצרו

3.8.2020 / 20:11

המשטרה מסרה כי מנהלת הגן וסייעת נוספת נעצרו, יחד עם 4 הסייעות האחרות שנחקרו בעקבות עדויות של הורים שהגיעו למשטרה והעלו חשד להתעללות. מעצר מנהלת הגן הוארך ב-4 ימים, והסייעת צפויה להופיע לדיון בבימ"ש השלום בראשל"צ. נתניהו: נקדם חקיקה להחמרת העונש בפשעים אלו

בווידאו: הארכת מעצר לסייעות החשודות בהתעללות בפעוטות בגן ברמלה/עריכה: ניר חן

מנהלת הגן הפרטי ברמלה, בו נעצרו ארבע סייעות בחשד להתעללות בפעוטות נעצרה היום (שני) לאחר חקירה במשטרה. היא חשודה במעורבות במקרים האלימים של עובדותיה. בית משפט השלום בראשון לציון נענה לבקשת המשטרה, ומעצרה הוארך בארבעה ימים. כמו כן, סייעת נעצרה היום בחשד להתעללות בפעוטות בגן הפרטי, ומחר תובא לדיון בעניינה בבית משפט השלום בראשון לציון. בית המשפט ידון גם בהארכת מעצרן של ארבעת הסייעות האחרות.

בהארכת המעצר האחרונה, כתבה בהחלטתה שופטת בית משפט השלום בראשון לציון זהר דיבון סגל כי מחומר החקירה עולה שישנו חשד סביר כי הסייעות אכן ביצעו את שמיוחס להן. זאת, לאחר שצפתה בסרטוני מצלמות האבטחה שבהם תועדו תקיפות אלימות של הסייעות נגד הפעוטות.

נירית שוויד ורוחמה סעד, סייעות החשודות בהתעללות בפעוטון בשפלה. 28 ביולי 2020. אין, אתר רשמי
הסייעות החשודות בבית המשפט, שבוע שעבר/אתר רשמי, אין

המשטרה ביקשה לאסור לפרסום את שמן של הסייעות, אך ביום שלישי בדיון שנערך בנושא בבית המשפט, עו"ד עדי כרמלי, שמייצג את הורי הגן, ביקש להתיר את פרסום שמן. בקשתו התקבלה, אך על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

עו"ד כרמלי הגיש בשבוע שעבר מכתב לתחנת המשטרה ברמלה, בו ציין כי "מעיון בסרטונים עולה כי הסייעות החזיקו מיכל התזה בצבע כתום שקוף והשפריצו לעבר פרצופם של הקטינים חומר בלתי מזוהה, ומיד הקטינים פרצו בבכי". ההורים אותם הוא מייצג סבורים כי לא מדובר בהתזה של מים, אלא נוזל אחר. עו"ד כרמלי פנה אל קצין החקירות וביקש שהמשטרה תאתר את הכלי בו השתמשו ותחקור באיזה חומר מדובר.

"מדובר באירוע קשה ושיטתי. מצפייה בסרטונים עולה כי מדובר במסכת של אירועים קשים, אלימות קשה וברוטאלית כלפי קטינים חסרי ישע, תינוקות רכים", אמר כרמלי. "אנו מצפים ממשטרת ישראל שתפעל בנחרצות ובנחישות ותדאג למצות את הדין עם החשודות. אנו נהיה כאן כדי לפקח מקרוב על עבודת המשטרה ולוודא שהדין ימוצה".

עוד בוואלה!

ההתעללות בפעוטות בגן ברמלה: שתי סייעות נוספות עוכבו בחשד למעשה

לכתבה המלאה
הפגנת הורים מחוץ לבית המשפט השלום בראשון לציון במהלך דיון הארכת מעצר לסייעות החשודות באלימות כלפי פעוטות בגן ילדים ברמלה 28 ביולי 2020. -, אתר רשמי
הפגנת הורי ילדי הגן מחוץ לביהמ"ש/אתר רשמי, -

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום כי ינחה הנחה לקדם חקיקה שתחמיר את הענישה במתעללים בפעוטות. "התעללות בפעוטות חסרי ישע היא פשע בלתי נסלח. שוחחתי לפני דקות אחדות עם השר המקשר בין הממשלה לכנסת אמסלם ויו"ר הקואליציה זוהר והנחיתי לקדם באופן מיידי חקיקה שתחמיר את הענישה על הפשעים הללו. לא נקבל תופעה פסולה זו ונאבק בה בכל הכלים העומדים לרשותנו".

(עדכון ראשון: 08:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully