וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בפעוטות בגן ברמלה: שתי סייעות נוספות עוכבו בחשד למעשה

29.7.2020 / 19:52

בנוסף לנירית שוויד ורוחמה סעד, הסייעות שנעצרו אתמול בעקבות עדויות של הורים שהגיעו למשטרה והעלו את החשד להתעללות - שתי נשים נוספות מצוות הגן נחקרות בחשד להפעלת אלימות כלפי פעוטות. עורך דין הורי הילדים: "מדובר באלימות קשה וברוטאלית כלפי קטינים חסרי ישע"

בוידאו: הפגנת הורים מחוץ לבית המשפט במהלך דיון הארכת מעצר לסייעות החשודות בהתעללות בפעוטות/מערכת וואלה! NEWS

שתי סייעות עוכבו היום (רביעי) לחקירה בחשד למעורבות בהתעללות בפעוטות בגן ברמלה, בו נעצרו אמש שתי סייעות אחרות בחשד להתעללות. לפי המשטרה, החקירה בעניינן של נירית שוויד ורוחמה סעד נמשכת, ובמסגרת זו עוכבו שתי הסייעות הנוספות.

שופטת בית משפט השלום בראשון לציון זהר דיבון סגל כתבה בהחלטתה כי מחומר החקירה עולה שישנו חשד סביר שהסייעות אכן ביצעו את שמיוחס להן. השופטת צפתה בסרטוני מצלמות האבטחה שבהם תועדו תקיפות אלימות של הסייעות נגד הפעוטות.

המשטרה ביקשה לאסור לפרסום את שמן של הסייעות, ואתמול בדיון שנערך בנושא בבית המשפט עו"ד עדי כרמלי שמייצג את הורי הגן ביקש להתיר את פרסום שמן. בקשתו התקבלה, אך על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

הפגנת הורים מחוץ לבית המשפט השלום בראשון לציון במהלך דיון הארכת מעצר לסייעות החשודות באלימות כלפי פעוטות בגן ילדים ברמלה 28 ביולי 2020. -, אתר רשמי
הורים לילדי הגן מפגינים מחוץ לביהמ"ש במהלך דיון הארכת מעצר לסייעות. אתמול/אתר רשמי, -

הערב שלח עו"ד כרמלי מכתב לתחנת המשטרה ברמלה, בו ציין כי "מעיון בסרטונים עולה כי הסייעות החזיקו מיכל התזה בצבע כתום שקוף והשפריצו לעבר פרצופם של הקטינים חומר בלתי מזוהה, ומיד הקטינים פרצו בבכי". ההורים אותם הוא מייצג סבורים כי לא מדבור בהתזה של מים, אלא נוזל אחר. עו"ד כרמלי פנה אל קצין החקירות וביקש שהמשטרה תאתר את הכלי בו השתמשו ותחקור באיזה חומר מדובר.

עוד בוואלה!

הוארך מעצרן של שתי סייעות החשודות בהתעללות בפעוטון בשפלה

לכתבה המלאה
נירית שוויד ורוחמה סעד, סייעות החשודות בהתעללות בפעוטון בשפלה. 28 ביולי 2020. אין, אתר רשמי
נירית שוויד ורוחמה סעד בבית המשפט, אתמול/אתר רשמי, אין

"מדובר באירוע קשה ושיטתי. מצפייה בסרטונים עולה כי מדובר במסכת של אירועים קשים, אלימות קשה וברוטאלית כלפי קטינים חסרי ישע, תינוקות רכים", אמר כרמלי. "אנו מצפים ממשטרת ישראל שתפעל בנחרצות ובנחישות ותדאג למצות את הדין עם החשודות. אנו נהיה כאן כדי לפקח מקרוב על עבודת המשטרה ולוודא שהדין ימוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully