וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: יותר מ-200 מקרי התעללות תועדו בגן הילדים ברמלה

עודכן לאחרונה: 10.8.2020 / 18:14

בית המשפט האריך את מעצרם של כל תשעת החשודים בפרשה בשלושה ימים, בהם בעלת הגן ובן זוגה. בדיון נחשף היקפם הנרחב של מקרי ההתעללות בפעוטות, ונציג המשטרה סיפר כי בחקירה נאספו תיעודים רבים ממצלמות האבטחה, המעידים על המעשים

בווידאו: הארכת מעצר לחשודות והחשוד בהתעללות בפעוטון ברמלה/מערכת וואלה! NEWS

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שני) בשלושה ימים נוספים את מעצרם של כלל תשעת החשודים מגן "טולי" ברמלה, בו התרחשו לכאורה שורה של מקרי התעללות בפעוטות. בין החשודים, גם בעלת הגן, ליטל ברסי, ובן זוגה.

במהלך הדיון, נציג המשטרה טען כי בידי החוקרים ישנם סרטוני וידאו ממצלמות אבטחה, המעידים על המעשים שהתבצעו בין כותלי הגן. לדבריו, הצטברו כ-200 תיעודים להתרחשויות חשודות בתוך הגן. עם זאת, בית המשפט סירב להתיר את פרסום הסרטונים, והאריך את צו איסור הפרסום ביומיים נוספים.

הורי הילדים מפגינים מחוץ להארכת מעצר הסייעות והגננות החשודות בהתעללות ברמלה 06.08.20. פלאש 90, אתר רשמי
מאות תיעודים בידי המשטרה. הפגנת הורי הפעוטות בעת הארכת המעצר הקודמת של ברסי/אתר רשמי, פלאש 90

בעלה של הגננת נעצר לפני יותר משבוע בחשד שלא דיווח על האלימות, וכן נקיטת פעולות אלימות כלפי הילדים בגן. מלבד בעלת הגן ובן זוגה, לפני לפני חמישה ימים נעצרו שתי סייעות מהגן, והן התווספו לחמש אחרות שנעצרו בשלב מוקדם יותר של החקירה.

עוד בוואלה!

פרשת ההתעללות בגן ברמלה: בעלה של הגננת נעצר בחשד לאלימות כלפי ילדים

לכתבה המלאה

בהארכת המעצר הקודמת של ברסי, כתבה השופטת זהר דיבון סגל בהחלטתה כי מחומר החקירה עולה שישנו חשד סביר כי החשודות, צוות הגן, אכן ביצעו את שמיוחס להן. זאת, לאחר שצפתה בסרטוני מצלמות האבטחה שבהם תועדו תקיפות אלימות של הסייעות נגד הפעוטות. מחוץ לדיון הפגינו הורים של ילדי הגן, שדרשו את הארכת מעצרן של הגננת והסייעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully