וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ההתעללות בגן ברמלה: בעלה של הגננת נעצר בחשד לאלימות כלפי ילדים

עודכן לאחרונה: 6.8.2020 / 12:05

הגבר בן ה-42 נעצר על ידי המשטרה בחשד כי נהג באלימות כלפי ילדים ולא דיווח על ההתעללות בגן הילדים הפרטי ברמלה. זאת, לאחר שאשתו הגננת וחמש סייעות נעצרו בחשד להתעללות. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו בשלושה ימים. המשטרה מסרה כי החקירה נמשכת

בווידאו: הארכת מעצר לבעלת הגן ולסייעות החשודות בהתעללת בפעוטות בגן ברמלה/מערכת וואלה! NERW

אדם נוסף נעצר היום (שלישי) בפרשת ההתעללות בגן הילדים הפרטי ברמלה, בגינה נעצרו חמש סייעות וגננת בחשד להתעללות בפעוטות. המשטרה עצרה את בעלה של הגננת, בחשד לאי דיווח ואלימות כלפי ילדים בגן ברמלה. מעצרו של החשוד, בן 42, הוארך בשלושה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. המשטרה מסרה כי חקירת הפרשה נמשכת.

אתמול, בית משפט השלום בראשון לציון נענה לבקשת המשטרה, ומעצרה של הגננת הוארך בארבעה ימים. השופטת זהר דיבון סגל כתבה בהחלטתה על הארכת המעצר האחרונה, כי מחומר החקירה עולה שישנו חשד סביר כי החשודות אכן ביצעו את שמיוחס להן. זאת, לאחר שצפתה בסרטוני מצלמות האבטחה שבהם תועדו תקיפות אלימות של הסייעות נגד הפעוטות.

הפגנת הורים מחוץ לבית המשפט השלום בראשון לציון במהלך דיון הארכת מעצר לסייעות החשודות באלימות כלפי פעוטות בגן ילדים ברמלה 28 ביולי 2020. -, אתר רשמי
"הסייעות החזיקו מיכל התזה והשפריצו לעבר פני הילדים, עד שפרצו בבכי" הפגנת ההורים מחוץ לביהמ"ש/אתר רשמי, -

עו"ד עדי כרמלי, שמייצג את הורי הגן, הגיש בשבוע שעבר מכתב לתחנת המשטרה ברמלה, בו ציין כי "מעיון בסרטונים עולה כי הסייעות החזיקו מיכל התזה בצבע כתום שקוף והשפריצו לעבר פניהם של הילדים חומר בלתי מזוהה, ומיד הילדים פרצו בבכי".

ההורים שאותם הוא מייצג, סבורים כי לא מדובר בהתזה של מים, אלא בנוזל אחר. עו"ד כרמלי פנה אל קצין החקירות וביקש שהמשטרה תאתר את הכלי בו השתמשו ותחקור באיזה חומר מדובר.

עוד בוואלה!

ההתעללות בפעוטות ברמלה: מנהלת הגן וסייעת נוספת נעצרו

לכתבה המלאה
נירית שוויד ורוחמה סעד, סייעות החשודות בהתעללות בפעוטון בשפלה. 28 ביולי 2020. אין, אתר רשמי
נירית שוויד ורוחמה סעד, שתי הסייעות הראשונות שנעצרו בחשד להתעללות/אתר רשמי, אין

"מדובר באירוע קשה ושיטתי. מצפייה בסרטונים עולה כי מדובר במסכת של אירועים קשים, אלימות קשה וברוטאלית כלפי קטינים חסרי ישע, תינוקות רכים", אמר עו"ד כרמלי. "אנו מצפים ממשטרת ישראל שתפעל בנחרצות ובנחישות ותדאג למצות את הדין עם החשודות. אנו נהיה כאן כדי לפקח מקרוב על עבודת המשטרה ולוודא שהדין ימוצה".

מסניגורה של הגננת ובעלה נמסר: "מרשינו מכחישים את המיוחס להם וחשים כי מתבצע ציד מכשפות על גבם ואין להם כל ידיעה על פעילות עבריינית שבוצעה בגן. יש לאפשר לנו ללמוד את החומר ולמשטרה לחקור ולקיים את ההליך המשפטי באולם בית משפט ולא תוך העלאתם על המוקד בחריצת דין מוקדמת תוך חיסול חזקת החפות מלכתחילה".

(עדכון ראשון: 16:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully