וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל ומטפלת בגן פרטי ברחובות נעצרו בחשד להזנחה ופגיעה בתינוק

26.11.2020 / 17:14

המשטרה עצרה את השניים ומעצרם הוארך בארבעה ימים. החקירה נמשכת. במעמד הדיון ניתן צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה, וכל פרט העלול לזהות את החשודים

בווידאו: משפט כרמל מעודה הנאשמת בהתעללות בילדים בגן/צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

מנהל גן פרטי ברחובות ומטפלת בגן נעצרו אתמול, בחשד להזנחה ופגיעה בתינוק בן 7 חודשים - כך הותר היום (חמישי) חלקית לפרסום. שני החשודים הובאו היום לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, בסיומו הוארך מעצרם בארבעה ימים, והחקירה בעניינם נמשכת. במעמד הדיון ניתן צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה, וכל פרט העלול לזהות את החשודים עד להחלטה אחרת.

לאחרונה אירעו כמה אירועים בהם נעצרו בעלי תפקידים בגני ילדים, בחשד להתעללות או הזנחה של ילדי הגן. בתחילת החודש נעצרה גננת בחשד לאלימות כלפי פעוטות במהלך שהותם בגן שאותו ניהלה ברמת גן. השופטת ענת יהב כתבה בהחלטתה להאריך את מעצרה כי "מתיק החקירה עולה כן קיים חשד סביר נגד החשודה ולמעלה מכך, עולה מהסרטונים כי החשודה דוחפת, מפילה ומסירה מדרכה את הפעוטות, כאילו היו מטרד".

לקראת החזרה ללימודים בגן כלנית, ראש העין, 8 במאי 2020. ראובן קסטרו
חשד להזנחה ופגיעה בתינוק בן 7 חודשים. גן ילדים במרכז הארץ/ראובן קסטרו

השופטת הוסיפה כי "בהמשך לכך, היא אף לא בדקה מה עלה בגורל אותה הדחיפה, והאם אותם עוללים נפגעו כתוצאה מכך". היא התייחסה גם לחשד נגד הגננת לשיבוש החקירה, והבהירה כי "מדובר במי שביקשה מאדם טכני לבוא ולמחוק את הסרטונים מהמכשיר, כאשר יש להפנות לעדותו, שם עולה כי החשודה הייתה בלחץ אמיתי וממשי להעלים את אותן הראיות, ואף המתינה לילה שלם ודחקה באותו אדם להגיע לבצע זאת". לדבריה, "נראה שיש דברים שרצתה החשודה להסתיר מעיני כל ועניין זה צריך להתברר עד תום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully