וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוכחות הוריו החשודים ברצח, התינוק מהדרום הובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 20.11.2020 / 15:19

התינוק, בן ארבעה חודשים במותו נטמן בבית העלמין ניצן. ההורים, החשודים ברצח חסר ישע, התעללות ותקיפת קטין וגרימת חבלה, הגיעו מהמעצר בליווי שוטרים. מפקד משטרת אשקלון: "אפשרנו להורים להשתתף כאשר לנגד עינינו עלתה הסוגיה המוסרית והאנושית"

בווידאו: בנוכחות הוריו החשודים ברצח, התינוק מהדרום מובא למנוחות/מערכת וואלה! NEWS

התינוק בן ארבעת החודשים מהדרום, שעל פי החשד נרצח בידי הוריו, הובא היום (שישי) למנוחות בבית העלמין ניצן. הוריו, שמעצרם הוארך אתמול בערב בשבעה ימים, הגיעו להלוויה בליווי שוטרים. האב הגיע להלוויה בעודו באזיקים, ואילו האם לא הייתה אזוקה. החשדות נגד השניים הוחמרו לאחר מותו של התינוק, וכעת עומדים על רצח חסר ישע, התעללות ותקיפת קטין וגרימת חבלה.

מפקד משטרת אשקלון, סגן-ניצב מייק כהן, תיאר את התנהלות ההלוויה. "משטרת ישראל נערכה לקיום ההלוויה ואפשרה להורים להשתתף כאשר לנגד עינינו עלתה הסוגיה המוסרית והאנושית האם לאפשר את השתתפותם. הוחלט לאשר תוך הקפדה על מגבלות הקורונה ומניעת שיבוש הליכי חקירה", אמר כהן.

עוד הוסיף כי "צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש ממשיך לגבש ממצאים כדי להגיע לחקר האמת באירוע טראגי זה".

האב החשוד בהתעללות למוות של בנו הפעוט בן ה-4 חודשים במהלך הלוויתו בבית העלמין ניצן 20 בנובמבר 2020. -, אתר רשמי
האב שמגיע להלוויית בנו, היום/אתר רשמי, -

התינוק פונה בשבוע שעבר לבית החולים ברזילי באשקלון על ידי הוריו כשהוא סובל מחבלת ראש קשה וחבלות פנימיות. השבוע נקבע מותו על ידי הצוותים הרפואיים במקום, שאבחנו כי עבר מוות מוחי.

"כלל הממצאים מעלים חשד גבוה מאוד שמותו נגרם מחבלה ויתרה מכך נמצאו חבלות חוזרות ונשנות", אמרה נציגת המשטרה בדיון בהארכת מעצרם. "מחומר החקירה עולים שני מקרים שבהן הופעלה אלימות מצד החשוד ויחד עם זאת עדיין רב הנסתר על הגלוי. לא ברור ליחידה החוקרת מי בין השניים גרם לחבלות".

הוריו החשודים בהתעללות למוות של בנם התינוק בן הארבעה חודשים במהלך הלוויתו בבית העלמין ניצן, בליווי שוטרים. 20 בנובמבר 2020. צילום מסך, אתר רשמי
האם החשודה בהלוויית בנה, היום/אתר רשמי, צילום מסך

במשטרה טענו כי מחומר החקירה עולה שהתינוק עבר התעללות לאורך זמן ממושך. הנציגה הוסיפה כי נערך עימות בין ההורים, ובו האם סיפרה כי "היה אירוע אחד שהוא הקפיץ אותו על היד וזה נראה לה חריג. היא צעקה עליו 'מה אתה עושה'".

במהלך הדיון, השופטת קבעה כי ההורים היו מודעים למצבו של התינוק ולסימנים שעל גופו. זאת לאחר שנציגת המשטרה בדיון הציגה התכתבויות ווטסאפ בין בני הזוג מאשקלון המעידות על כך.

מסע"ת במרכז הרפואי ברזילי - פתיחת חדר מיון ממוגן 13 בפברואר 2018. שי מכלוף
בית החולים ברזילי באשקלון/שי מכלוף

לפי עדותו של מנהל טיפול נמרץ בבית המשפט, התינוק הגיע לבית החולים ללא הכרה והיה לו דופק נמוך. כשהתחיל להנשים את התינוק, הוא שם לב כי ישנם סימני חבלה בראשו של הפעוט ושטפי דם מהימים האחרונים. הרופא אמר עם תחילת האשפוז כי לא ניתן לקבוע בוודאות שמקור החבלה בהתעללות, אך לא ניתן לשלול זאת.

האב הכחיש את החשדות נגדו, וסיפר בחקירה כי האכיל את בנו, ולאחר מכן השכיב אותו על בטנו ויצא מהחדר. בהמשך שמע קולות חנק, ומצא את התינוק מקיא וחיוור. לטענתו, בשלב זה הזמין אמבולנס, שפינה את בן הארבעה חודשים לבית החולים ברזילי כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. בחקירה הכחיש האב כי פגע או התעלל בבנו.

השופטת קבעה כי האב לא ידע לתת הסברים של ממש בחקירתו לאותם סימני חבלה קשים שהתגלו על בנו. סנגורו של האב טען שלפני חודש הוא הגיע עם בנו לבית החולים עקב בעיות רפואיות בראשו של התינוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully