וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרם של ההורים החשודים ברצח בנם התינוק: "התעללו בו לאורך זמן"

עודכן לאחרונה: 19.11.2020 / 21:20

בית המשפט באשקלון האריך את מעצרו של האב בשבעה ימים ושל האם בארבעה. החשדות נגדם הוחמרו אחרי שנקבע מותו של בן הארבעה חודשים והתגלה כי היו מודעים למצבו. במהלך החקירה, המשטרה ערכה עימות ביניהם: "על התינוק נמצאו חבלות חוזרות ונשנות, לא ברור מי מהשניים גרם להן"

בווידאו: עורכי הדין של ההורים החשודים ברצח התינוק בדרום/צילום: ניב אהרונסון

בית משפט השלום באשקלון האריך הערב (חמישי) את מעצרם של ההורים החשודים ברצח בנם התינוק. מעצרו של האב הוארך בשבעה וימים וזה של האם בשבעה. המשטרה הודיעה כי החשדות נגדם הוחמרו לאחר שנקבע מותו של התינוק, וכעת עומדים על רצח חסר ישע, התעללות ותקיפת קטין וגרימת חבלה.

"כלל הממצאים מעלים חשד גבוה מאוד שמותו נגרם מחבלה ויתרה מכך נמצאו חבלות חוזרות ונשנות", אמרה נציגת המשטרה בדיון בהארכת מעצרם. "מחומר החקירה עולים שני מקרים שבהן הופעלה אלימות מצד החשוד ויחד עם זאת עדיין רב הנסתר על הגלוי. לא ברור ליחידה החוקרת מי בין השניים גרם לחבלות".

מעצרם של החשודים בהתעללות בתינוק בדרום הוארך: "נגרם לו נזק בלתי הפיך"
15.11.20. --, מערכת וואלה!
מצבו של הפעוט נגרם בידי יד מכוונת. בית המשפט באשקלון/מערכת וואלה!, --

במשטרה טענו כי מחומר החקירה עולה שהתינוק עבר התעללות לאורך זמן ממושך. הנציגה הוסיפה כי נערך עימות בין ההורים, ובו האם סיפרה כי "היה אירוע אחד שהוא הקפיץ אותו על היד וזה נראה לה חריג. היא צעקה עליו 'מה אתה עושה'".

במהלך הדיון, השופטת קבעה כי ההורים היו מודעים למצבו של התינוק ולסימנים שעל גופו. זאת לאחר שנציגת המשטרה בדיון הציגה התכתבויות ווטסאפ בין בני הזוג מאשקלון המעידות על כך. בית המשפט אישר להורים לצאת להלוויתו של התינוק שתתקיים מחר.

מסע"ת במרכז הרפואי ברזילי - פתיחת חדר מיון ממוגן 13 בפברואר 2018. שי מכלוף
החשדות הוחמרו לאחר שנקבע מותו של התינוק. בית החולים ברזילי/שי מכלוף

מותו של בן הארבעה חודשים נקבע השבוע בבית החולים ברזילי באשקלון, בו הוא אושפז, על ידי הצוותים הרפואיים במקום, שאבחנו כי עבר מוות מוחי. ההורים הסכימו לנתיחת גופת התינוק.

האירוע התרחש ביום רביעי האחרון, אז המשטרה עצרה את האב בעקבות אשפוזו של התינוק בבית החולים ברזילי באשקלון, לשם פונה על ידי הוריו כשהוא סובל מחבלת ראש קשה וחבלות פנימיות.

לפי עדותו של מנהל טיפול נמרץ בבית המשפט, התינוק הגיע לבית החולים ללא הכרה והיה לו דופק נמוך. כשהתחיל להנשים את התינוק, הוא שם לב כי ישנם סימני חבלה בראשו של הפעוט ושטפי דם מהימים האחרונים. הרופא אמר עם תחילת האשפוז כי לא ניתן לקבוע בוודאות שמקור החבלה בהתעללות, אך לא ניתן לשלול זאת.

האב הכחיש את החשדות נגדו, וסיפר בחקירה כי האכיל את בנו, ולאחר מכן השכיב אותו על בטנו ויצא מהחדר. בהמשך שמע קולות חנק, ומצא את התינוק מקיא וחיוור. לטענתו, בשלב זה הזמין אמבולנס, שפינה את בן הארבעה חודשים לבית החולים ברזילי כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. בחקירה הכחיש האב כי פגע או התעלל בבנו.

השופטת קבעה כי האב לא ידע לתת הסברים של ממש בחקירתו לאותם סימני חבלה קשים שהתגלו על בנו. סנגורו של האב טען שלפני חודש הוא הגיע עם בנו לבית החולים עקב בעיות רפואיות בראשו של התינוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully