וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות הפגינו למען אריה שיף החשוד ברצח פורץ בערד: "לא שומרים עלינו"

5.12.2020 / 19:06

בצומת הכניסה לעיר הדרומית, מחו תושבים נגד הפשיעה הגואה וחוסר המעש של המשטרה והעירייה. "בתקופה האחרונה יש הרבה גניבות, אבל לא עושים עם זה כלום", הבהירו. בין המפגינים גם בועז קוקיא ששכל את בנו רון בפיגוע: "הייתי שמח אם רון היה עומד למשפט על הריגת המחבל"

בווידאו: הפגנה בערד למען אריה שיף/צילום: טל בורנשטיין

עשרות מתושבי ערד הפגינו הערב (שבת) בצומת הכניסה לעיר, לתמיכה באריה שיף, תושב העיר בן 70 שחשוד ברצח של גבר בן 36 שפרץ לרכבו בתחילת השבוע. המפגינים הניפו שלטי תמיכה בשיף, בהם נכתב בין היתר: "כולנו אריה שיף". כמו כן, המפגינים התלוננו על הפשיעה הגואה בעיר, ועל חוסר המעש של המשטרה והעירייה כדי לעצור אותה.

אחד מהמפגנים סיפר כי "שיף הוא מלח הארץ. בן אדם שעזר להרבה אנשים, אצלו בחצר האחורית בבית הוא בנה מקום רק כדי שיהיה לאנשים שעושים את שביל ישראל איפה לעצור". הוא הוסיף כי "בתקופה האחרונה יש הרבה גניבות, אני עד הרבה פעמים לפשיעה בעיר, אבל המשטרה והעירייה לא עושים עם זה כלום".

לדברי המפגין, "יש חוסר ביטחון מהבחינה הזו, אני גדלתי בעיר, והיא היתה עיר שאף אחד לא היה נועל את הבית. היום, אתה נועל את הבית, את המחסן, את האוטו, והתחושה היא שלא נעשה מספיק כדי לשמור על ביטחון התושבים ועל רכושם".

הפגנה בערד למען אריה שיף, החשוד שירה באדם שפרץ למכוניתו בעיר. 5 בדצמבר 2020.. צילום: טל בורנשטיין, אתר רשמי
הפגנה בערד למען אריה שיף, הערב/אתר רשמי, צילום: טל בורנשטיין

גם בועז קוקיא, אביו של החייל רון יצחק קוקיא שנרצח בערד על ידי בדואי מהפזורה, הגיע להשתתף בהפגנה, ואמר כי "אני כאן כי רון נרצח לפני שלוש שנים במרחק שתי כיכרות מכאן". הוא טען כי "אם רון היה יותר חשדן ויותר אקטיבי, אז הוא היה יורה בו לפני שהמחבל התקרב אליו עם הסכין. הייתי שמח אם רון היה נשאר בחיים, ועומד אולי למשפט על הגנה אקטיבית מדי".

הבוקר יצא בנו של שיף, בן, להגנת אביו בפוסט שפרסם בפייסבוק, ובו טען כי אביו היה נתון לסכנה ופעל כשורה. "אבא שלי, הוקפץ משנתו באמצע הלילה עם תחתונים ונתקל בחוליית רעולי פנים, חולייה שלמה של פושעים רעולי פנים שלא יהססו לתקוף אדם מבוגר באישון לילה", כתב.

עוד בוואלה!

בעקבות הירי בפורץ בערד: התושבים מקימים יחידת מתנדבים שתסייר בעיר

לכתבה המלאה
הפגנה בערד למען אריה שיף, החשוד שירה באדם שפרץ למכוניתו בעיר. 5 בדצמבר 2020.. צילום: טל בורנשטיין, אתר רשמי
הפגנה בערד למען אריה שיף, הערב/אתר רשמי, צילום: טל בורנשטיין

הוא הוסיף כי אביו "לא עצר לברר למי יש נשק או מי מהם צמא, הוא ביצע החלטה לפני שאחד מהם יחליט לפעול קודם. בדיעבד גילינו שראש חוליית הגנבים לא היה חמוש, באותה מידה הוא יכל להיות וזה אבא שלי שהיה מסיים את הלילה בשקית גופות".

אתמול קבע הרופא המשפטי כי מותו של הגבר בן ה-36 שנורה על פי החשד בידי אריה שיף, נהרג מכדור שפגע בראשו. השופט יואב עטר הורה לשחרר את החשוד למעצר בית, אך במשטרה ביקשו עיכוב ביצוע ושיף יישאר במעצר עד ליום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully