וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: סרטון מזירת הירי בפורץ בערד מחזק את החשדות נגד היורה בן ה-70

30.11.2020 / 12:16

נציג המשרה אמר בדיון בהארכת מעצרו של אריה שיף, החשוד בירי לעבר פורץ למכוניתו, כי "מדובר בראיה שלא הייתה בידי החוקרים עד כה, ויכולה לשנות את סעיפי העבירות המיוחסות לו". סנגורו: "אין לו עבר פלילי". מעצרו הוארך ביממה

בווידאו: אריה שיף, החשוד בירי בפורץ בערב, שוחרר למעצר בית/עריכה: טל רזניק

בית המשפט המחוזי בבאר שבע האריך היום (שני) ביממה את מעצרו של אריה שיף, תושב ערד בן 70, החשוד שירה למוות באדם שניסה לפרוץ למכוניתו. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי לידי החוקרים הגיע סרטון שעשויה לשנות את סעיפי העבירות המיוחסות לו, וכי עבירת ההמתה בקלות דעת משקפת מסוכנות שבגינה יש להאריך את המעצר. מסתמן כי בסרטון, שצולם במצלמות האבטחה, נראה שיף יורה לעבר המושב בו ישב הפורץ, ולא לעבר גלגלי הרכב - כפי שמסר בגרסתו הראשונה.

"אתמול נשענה היחידה החוקרת בעקיר על גרסת החשוד, אולם הראיה החדשה תשנה את פני הדברים", הבהיר הנציג בדיון. "זו ראיה חדשה מהזירה והיא יכולה לשנות את סעיפי האשמה המיוחסים לחשוד. הוא מכיר את נהלי הפתיחה באש ומתי נשקפת סכנה לחייו. נשאלת השאלה אם אכן נשקף איום לחייו לאור הראיה החדשה. עצם עבירת ההמתה שמיוחסת לו - מקיימת את עילת המסכונות".

מנגד, סנגוריו של שיף טענו כי אין לו עבר פלילי ולא נשקפת מסוכנות כלשהי המצדיקה את המשך מעצרו. "ברגע שהנשק נלקח ממנו - לא נשקפת ממנו מסוכנות", אמרו.

אריה שיף, החשוד בירי בפורץ בערד, שוחרר למעצר בית 
29.11.20. שי מכלוף
ראיה חדשה שמשליכה על השתלשלות האירועים. שיף בבית המשפט, אתמול/שי מכלוף

לבסוף החליט להאריך את מעצרו של שיף עד מחר. "הראיה החדשה יכולה להשליך בנושא", אמר. "מבלי לפרט, זו ראיה דרמטית הנוגעת להשתלשלות האירועים. אינני מתעלם מכל הנתונים הרבים שנטענו על ידי הסנגור לגבי המשיב שהוא נטול עבר פלילי. אולם בשלב זה, לאור הממצא החדש, אני משאיר את החשוד במעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully