וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעות: שני פעוטות נדרסו למוות בסמוך לבתיהם

ביישוב תראבין שבנגב נבדק החשד כי אביה של הפעוטה בת השנה פגע בה עם רכבו בחצר ביתם. במקרה דומה שאירע זמן קצר לפני כן, פעוט בן שנתיים וחצי נדרס בחצר ביתו שבכפר עין מאהל, ככל הנראה על ידי קרוב משפחתו. המשטרה פתחה בחקירה

בווידאו: בן 9 נהרג מפגיעת משאית באשקלון/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פעוט בן שנתיים וחצי ופעוטה כבת שנה נדרסו היום (שני) למוות בכפר עין מאהל הסמוך לנוף הגליל וביישוב תארבין שבנגב. הפעוט נדרס בחצר ביתו על ידי נהג בשנות ה-40 לחייו, ככל הנראה על ידי קרוב משפחתו שהגיע לביקור. הוא פונה לבית החולים האיטלקי בנצרת ושם נקבע מותו.

במקרה נוסף, על פי החשד, אביה של הפעוטה בת השנה דרס אותה למוות בחצר ביתם. המשטרה פתחה בחקירת שתי התקריות.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
המשטרה פתחה בחקירת שני המקרים. ניידת משטרה/ראובן קסטרו

בחודש שעבר, בתאונת פגע וברח, דוד אוחיון בן התשע נהרג מפגיעת משאית בעת שרכב על אופניו ברחוב זבולון באשקלון. צוות מד"א שהגיע למקום, נאלץ לקבוע את מותו של הילד, תושב העיר. הנהג הפוגע נמלט, ונעצר לאחר 40 דקות, כששב לזירת האירוע. הנהג, בשנות ה-60 לחייו, נעצר ונחקר בחשד להמתה בקלות דעת והפקרה.

עוד בוואלה!

התלמידים חוזרים לבתי הספר, אך הרשויות מזניחות את תשתיות הבטיחות בדרך לשם

לכתבה המלאה

מתחילת השנה: 22 ילדים נהרגו בתאונות דרכים

מנתוני עמותת אור ירוק עולה כי מתחילת שנת 2020 נהרגו 22 ילדים עד גיל 14 בתאונות דרכים. עוד עולה כי בכל שנה נהרגים בממוצע 32 ילדים עד גיל 14 בתאונות דרכים.

מדינת ישראל נמצאת במקום הראשון והגרוע בשיעור הילדים ההרוגים מתאונות דרכים מבין מדינות ה-OECD - פי שניים יותר מקנדה, שנמצאת במקום השני, וכמעט פי שלושה יותר מהממוצע ביתר מדינות החברות בארגון.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק אמר בתגובה לשני המקרים כי "מדובר בטרגדיה גדולה וליבי עם המשפחות השכולות. מדינת ישראל לא שומרת על הילדים ובכל שנה כיתת לימוד שלמה נמחקת", הוא הוסיף כי "אסור לנו לקבל בשוויון נפש נתונים קשים כל כך. המדינה חייבת לשים בראש סדר העדיפויות את צמצום תאונות הדרכים בעיקר בקרב אוכלוסיית הילדים הנמצאת בסיכון גבוה להיפגע התאונות דרכים. יש למקד פעילות מוגברת בעיקר בקרב החברה הערבית שהילדים בה נהרגים בשיעור גבוה בהשוואה לחלקם באוכלוסייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully