וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע וברח באשקלון: ילד בן 9 נהרג מפגיעת משאית, הנהג נעצר

עודכן לאחרונה: 26.10.2020 / 19:46

דוד אוחיון נפגע בזמן שרכב על אופניו ומותו נקבע במקום. הנהג, תושב העיר בשנות ה-60 לחייו, נמלט מהזירה, אך חזר ונעצר כעבור פחות משעה. הוא נחקר בחשד להמתה בקלות דעת והפקרה. "עוד יומיים הוא היה צריך לחגוג יום הולדת. אנחנו עדיין לא מעכלים", סיפר דודו

בווידאו: בן 9 נהרג מפגיעת משאית באשקלון/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ילד בן תשע נהרג היום (שני) מפגיעת משאית בעת שרכב על אופניו ברחוב זבולון באשקלון. צוות מד"א שהגיע למקום, נאלץ לקבוע את מותו של הילד, דוד אוחיון, תושב העיר. הנהג הפוגע נמלט, ונעצר לאחר 40 דקות, כששב לזירת האירוע.

מהמשטרה נמסר כי הנהג, תושב העיר בשנות ה-60 לחייו, נחקר באגף התנועה של מרחב לכיש בחשד להמתה בקלות דעת והפקרה. מחר בבוקר יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו. חקירת נסיבות התאונה נמשכת.

דוד אוחיון בן ה-5 שנהרג בתאונת הפגע וברח באשקלון. -, אתר רשמי
נדרס על ידי משאית בעת שרכב על אופניים. דוד אוחיון/אתר רשמי, -

רפי אוחיון, דודו של דוד, סיפר כי "עוד יומיים הוא היה צריך לחגוג יום הולדת תשע, בני המשפחה הקדימו את היום הולדת לשבת ושם חגגו לו. היה לו חיוך כובש, ילד מקסים, היה מחובר מאוד למשפחה המורחבת. זה אסון כבד למשפחה שלנו, אנחנו עדיין לא מעכלים את מה שקרה".

אחיו של הנהג הפוגע, יוסי סעדון, טען לחפותו. "כמו שהבנתי הילד נכנס בגלגלים האחורים של העגלה, וזה כבר לא נתון לשליטתו של הנהג, במיוחד שזה אחרי סיבוב, שלא רואים כלום", אמר. "אני מאמין שאח שלי לא אשם בכלום. לא נראה הגיוני שילד קטן עובר את הכביש בכלל במקום כזה". סעדון המשיך וטען כי לא ייתכן שאחיו ראה את הילד ואף חזר לזירה. "לפני מה שאני מבין אחי לא ראה אותו, הוא לא ידע בכלל שהוא פגע בו אם הוא היה יודע, אחי נשאר במקום. הוא נסע לפרוק וחזר על הכביש חזרה על אותו ציר, בן אדם שרוצה לברוח לא חוזר אותו ציר".

לדבריו של חובש רפואת חירום של מד"א בן טטרו, "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב על הכביש מספר מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. לאחר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

עוד בוואלה!

דוח הרשות לבטיחות בדרכים: היקף הנסיעה ירד, אך מספר ההרוגים נותר גבוה

לכתבה המלאה
זירת התאונה באשקלון 26 באוקטובר 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
"ראינו את הילד שוכב על הכביש עם חבלת ראש קשה". זירת התאונה באשקלון, היום/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

תאונת הדרכים הזו מגיעה כשבועיים לאחר פרסום דוח הרשות לבטיחות בדרכים שקבע כי למרות הירידה הניכרת בתנועה בכבישים בשתי תקופות הסגר - נרשמה עלייה יחסית בתאונות הדרכים, כשעיקר הקורבנות הם הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי. לפי הדוח, חודשים אוגוסט וספטמבר 2020 הם מהקטלניים ביותר בארבע השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully