וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים קטלנית בצפון הנגב: שני צעירים נהרגו

13.9.2020 / 15:38

השניים, בני 20, התהפכו עם רכבם בכביש 6 סמוך לצומת שוקת, ומותם נקבע במקום. בנוסף, נער בן 18 וצעיר בן 20 נפצעו באורח בינוני ופונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע. נסיבות התאונה בבדיקה

בווידאו: רוכב אופנוע נהרג בתאונה בקרית עקרון/צילום: דוברות מד"א

שני צעירים בני 20 נהרגו היום (ראשון) בהתהפכות של הרכב שבו נסעו בכביש 6, סמוך לצומת שוקת שבצפון הנגב. שני צעירים נוספים - נער בן 18 וצעיר בן 20 נפצעו באורח בינוני.

צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהנער סובל מחבלות בחזה ובראש, והצעיר עם פגיעות בחזה. נסיבות התאונה בבדיקה.

זירת תאונת הדרכים בצומת שוקת 13 בפסטמבר 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
שני צעירים נהרגו, שניים נוספים נפצעו בינוני. זירת התאונה בצומת שוקת/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיק מד"א, גיא שדה, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו שני צעירים שוכבים בצד הדרך בסמוך לרכב ההפוך כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. שני צעירים נוספים נפצעו באורח בינוני, וסבלו מחבלות בחלקי גופם, מיד התחלנו להעניק להם טיפול רפואי מתקדם ופינינו אותם תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבם יציב".

בשעות הבוקר נפצע רוכב אופניים חשמליים באורח קשה מפגיעת רכב בכביש 5, ליד מחלף ירקון. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בעקבות זאת, שני נתיבים בכביש נחסמו לתנועת כלי רכב ובמקום נוצרו עומסי תנועה.

עוד בוואלה!

16 הרוגים בשבוע האחרון, 38 באוגוסט: הקורונה לא עוצרת את תאונות הדרכים

לכתבה המלאה

מנתוני עמותת אור ירוק עולה כי 223 בני אדם נהרגו מתחילת שנת 2020 בתאונות דרכים. זאת, לעומת 228 הרוגים בתקופה המקבילה בשנה שעברה. מדובר בירידה של 2% בלבד, על אף על הסגר שהוטל על המדינה בשל התפרצות נגיף הקורונה ומעבר של מועסקים רבים לעבודה מהבית.

עוד על פי הנתונים, 39 בני אדם נהרגו בחודש אוגוסט האחרון בתאונות דרכים, לעומת 31 הרוגים 2019. מתחילת חודש ספטמבר השנה נהרגו 15 בני אדם, לעומת חמישה בלבד שנהרגו בתאריך המקביל בשנה שעברה.

תאונת דרכים קטלנית בכביש 4, סמוך ליישוב מגדים, 11 באוגוסט 2020. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
תאונת דרכים בכביש 4, אוגוסט/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

מנכ"ל עמותת אור ירוק ארז קיטה מסר כי "למרות הקורונה והסגר הארוך, כמעט ואין שינוי במספר ההרוגים השנה לעומת שנה שעברה. מדינת ישראל כושלת בהגנה על האזרחים לא רק בקורונה אלא גם בכבישים".

לדבריו, "בשנה כזאת, כשאנשים נמצאים זמן רב בבית ופחות בכביש, זה כישלון עצום של כל הגורמים האחראים. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים להכריז על מצב חירום, לכנס את כל הגורמים ולהוסיף תקציבים כדי לצמצם את תאונות הדרכים. חייבים למקד פעילות בקרב האוכלוסיות בסיכון כמו אזרחי החברה הערבית, רוכבי האופנועים, אזרחים וותיקים ועוד. יש להוסיף עוד 200 ניידות תנועה שיגבירו את הנוכחות והאכיפה בכבישים וימנעו עבירות תנועה מסכנות חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully