וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לתאונת פגע וברח: רוכב אופניים נפצע קשה בתל אביב

28.8.2020 / 18:44

אזרח זר בשנות ה-20 לחיים נפצע באורח קשה מפגיעת רכב פרטי בזמן שרכב על אופניים בדרך ההגנה בעיר. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור נהג הרכב החשוד. מאוחר יותר, נהרג רוכב אופנוע כשהחליק בכביש סמוך לבית שמש

בווידאו: כוחות מד"א באזור התאונה הקטלנית בצפון/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אזרח זר בשנות ה-20 לחייו נפצע היום (שישי) באורח קשה מפגיעת רכב פרטי בתל אביב, בזמן שרכב על אופניים חשמליים. נהג הרכב החשוד עזב את המקום, ובמשטרה פתחו בסריקות כדי לאתרו.

התאונה התרחשה סמוך לשעה 17:00 אז רכב הצעיר בדרך ההגנה בעיר. בשלב מסויים, כך על פי החשד, פגע בו נהג הרכב ונעלם מהזירה. חובשים ופרמדיקים של מד"T שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים איכילוב במצב קשה, עם פגיעות בראשו.

"הייתי בצומת הסמוך כשקיבלתי דיווח ממוקד הכוננים של מד"א על רוכב האופניים שנפגע מרכב", סיפר חובש מד"א נסים אברג'יל. "הוא שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. מיד התחלתי להעניק לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל הנשמה והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קריטי".

זירת תאונת דרכים בה נהרג רוכב אופנוע, ליד בית שמש, 28 באוגוסט 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה ליד בית שמש/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

זמן קצר לאחר מכן, נהרג רוכב אופנוע בתאונה עצמית ליד בית שמש. הרוכב, כבן 25, החליק בכביש 44, סמוך לכניסה לכפר אוריה. צוותי מד"א מצאו אותו עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

חובש מד"א בן פלד סיפר כי "רוכב האופנוע שכב בשול הכביש מעבר לגדר ההפרדה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully