וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להתעללות בתינוק בן ארבעה חודשים בדרום; הוריו נעצרו

18.11.2020 / 9:33

התינוק הובא לבית החולים לאחר שנזקק לטיפול רפואי. מצבו מוגדר קל. בעקבות פציעתו, נלקחו החשודים לתחנת המשטרה, שם הוחלט לברר את נסיבות המקרה. הם נעצרו בחקירתם ובית משפט השלום בעיר האריך את מעצרם ביומיים

בווידאו: הוארך מעצרם של ההורים החשודים בהתעללות בתינוק בדרום/מערכת וואלה! NEWS

הורים לתינוק כבן ארבעה חודשים עוכבו לחקירה בחשד שהתעללו בו, לאחר שנזקק לטיפול רפואי בבית החולים - כך מסרה הבוקר (רביעי) המשטרה. החשודים נקלחו לחקירה אמש, בעקבות דיווח על הבאתו של התינוק לבית החולים. מצבו מוגדר קל.

השניים חשודים בעבירה של התעללות בחסר ישע. הם הובאו היום לדיון בעניינם בבית משפט השלום בבאר שבע, וזה החליט להאריך את מעצרם ביומיים עד ליום שישי.

אירוע זה מתרחש לאחר שאתמול, נקבע מותו של התינוק בן הארבעה חודשים מאשקלון שהוריו, תושבי העיר, חשודים בהתעללות בו. מבית החולים נמסר כי לבו של התינוק נדם, לאחר ששלשום, נקבע לו מוות מוחי.

בית חולים סורוקה בבאר שבע, 4 ביוני 2020. ראובן קסטרו
המרכז הרפואי ברזילי, אשקלון/ראובן קסטרו

התינוק מאשקלון פונה לבית החולים ברזילי לפני כשבוע על ידי הוריו במצב אנוש, כשהוא סובל מחבלת ראש קשה וחבלות פנימיות. מאז מצבו הוסיף להידרדר ששלשום קבעו לו הרופאים מוות מוחי. ביממה שחלפה מאז, גם לבו כשל, והחלט לקבוע את מותו באופן סופי. מבית החולים נמסר כי הודעה בנושא הועברה למשפחת התינוק.

כמה שעות לאחר פינוי התינוק לבית החולים, המשטרה עצרה את אביו ואת אמו בחשד להתעללות, ובמהלך השבוע שחלף לאחר מכן הוארך מעצרם. לפי עדותו של מנהל טיפול נמרץ בבית המשפט, הוא הגיע לבית החולים ללא הכרה ועם דופק נמוך.

הרופא העיד כי כשהתחיל להנשים את התינוק, הוא שם לב כי ישנם סימני חבלה בראשו של הפעוט ושטפי דם מהימים האחרונים. הוא כי לא ניתן לקבוע בוודאות שמקור החבלה בהתעללות, אך גם לא ניתן לשלול זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully