וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק אושפז במצב קשה באשקלון, האב נעצר בחשד להתעללות, האם נחקרה

עודכן לאחרונה: 11.11.2020 / 10:51

התינוק אושפז כשהוא סובל מחבלות פנימיות בבית החולים ברזילי שבאשקלון, שם הוחלט לפנות לגורמי הרווחה ולרשויות החוק. אביו עוכב ונעצר בעקבות ממצאים שעלו בחקירתו. הוא מכחיש את החשדות המיוחסים לו. האם נלקחה לחקירה במשטרה

בווידאו: הארכת מעצר לגננת מרמת גן החשודה בהתעללות בפעוטות/עריכה: טל רזניק

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) גבר החשוד כי התעלל בבנו, תינוק בן ארבעה חודשים, ועיכבה את האמא לחקירה. האב נעצר בעקבות אשפוזו של התינוק בבית החולים ברזילי באשקלון, לשם פונה אתמול על ידי הוריו כשהוא סובל מחבלת ראש קשה וחבלות פנימיות. התינוק הושאר בבית החולים לצורך בדיקות נוספות. האב מכחיש את החשדות המיוחסים לו. הוא יובא בהמשך היום לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו.

לאחר אשפוז התינוק, בעקבות חשד שהתעורר בקרב הצוות בבית החולים, הוחלט לפנות לגורמי הרווחה ולמשטרה, שפתחה בחקירה, בעקבותיה נעצר האב בחשד להתעללות. חקירתו התקיימה בתחנת משטרת אשקלון והתארכה ונמשכה לתוך הלילה. לפי המשטרה, עלו במהלכה ממצאים נוספים שבעקבותיהם הוחלט לעצור את האב. התינוק הושאר בבית החולים לבדיקות נוספות.

לפי גירסאת האב, הוא האכיל את בנו ולאחר מכן השכיב אותו על בטנו, יצא מהחדר וחזר לשם בעקבות קולות חנק ששמע. הוא מצא שם את התינוק עם קיא וחיוור, כך לטענת האב, והזמין אמבולנס כדי לפנותו. בחקירתו במשטרה הכחיש כל פגיעה או התעללות בתינוק.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
האב נעצר בתום חקירה. ניידת משטרה/ראובן קסטרו

בהמשך היום, הוחלט לחקור גם את אמו של התינוק. היא עוכבה הבוקר והובאה לתחנת משטרת אשקלון, שם היא נחקרת. האב יובא מאוחר יותר לבית משפט השלום באשקלון לדיון, שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

בחודש אוגוסט נעצר תושב אשקלון בחשד להתעללות בבתו, תינוקת בת ארבעה חודשים. זאת, לאחר שהתקבל דיווח מבית החולים ברזילי אודות החשד להתעללות, כשבבדיקה רפואית שנערכה לתינוקת התגלה כי היא סובלת מחבלות בראשה. פרטי המקרה הועברו גם לגורמי הרווחה בעיר.

שבועיים לפני כן אירע מקרה התעללות נוסף בתינוק בדרום. אז, זוג הורים בחשד להתעללות חמורה בבנם התינוק בן השלושה חודשים - חודשיים בלבד לאחר מעצר דומה. גם הם נעצרו בעקבות דיווח מבית החולים ברזילי באשקלון על החשד, לאחר שבבדיקה רפואית עלה כי התינוק סובל מחבלות חמורות בכל חלקי גופו. ההורים הועברו לחקירה במשטרת אשקלון ונמסר דיווח לגורמי הרווחה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully