וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר ההורים החשודים בהתעללות בנם התינוק הוארך: "נפל בזמן המקלחת"

24.7.2020 / 13:41

בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצר הזוג מהדרום בחשד להתעללות בבנם בן השלושה חודשים. בני הזוג, שנעצרו לפני חודשיים בחשד להתעללות נוספת בו, טענו כי בנם נפצע בנפילה באמבטיה - למרות שהבדיקה הרפואית סתרה את טענתם

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

(בווידאו: הסייעת בגן שבו נהרגה התינוקת יסמין וינטה הגיעה לדיון במשפטה, יוני)

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (שישי) את מעצרם של ההורים מהדרום החשודים בהתעללות בבנם התינוק בן השלושה חודשים, עד ליום ראשון. ההורים נעצרו בעקבות דיווח מבית החולים ברזילי באשקלון, לאחר שבבדיקה רפואית עלה כי התינוק סובל מחבלות חמורות בכל חלקי גופו. זו הפעם השנייה שבה נעצרים ההורים בחשד להתעללות בבנם, לאחר שמקרה דומה התרחש לפני כחודשיים.

לפי גרסתם של ההורים, התינוק נפל בשעה שהם קילחו אותו אמבטיה והוא קיבל מכה. המשטרה לעומת זאת חושדת שלתינוק נגרמו חבלות במקומות שונים בגוף. במהלך הדיון נשאל נציג המשטרה, מה עולה מבדיקת הרופאים וזה ענה כי החבלות, על פי הצוות הרפואי נגרמו ממעשי אדם.

כוחות משטרה בזירת נפילת מטוס F-16 בקיבוץ הרדוף שבגליל התחתון, 10 בפברואר 2018. שלומי גבאי, שלומי גבאי
מעצר ההורים הוארך עד ליום ראשון/שלומי גבאי, שלומי גבאי

עוד טוענים ההורים כי בנם הגדול, בן השלוש ישב על התינוק, ויכול להיות שהדבר גרם לחבלות נוספות בגופו. השופט קבע בהחלטתו כי: "לאור אופי העבירות המיוחסות להורים, מתקיימת עילת מעצר מסוג מסוכנות".

לפני כחודשיים, השניים נעצרו בנסיבות דומות בעקבות בדיקה שנעשתה לתינוק - שהיה אז בן חמישה ימים - בסניף טיפת חלב באשקלון, אליו הובא על ידי הוריו. מבית החולים ברזילי הועבר התינוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם התברר כי מצבו בינוני וכי הוא סובל מדימום קשה בראשו - ועלה החשד כי הוריו טלטלו אותו. עם זאת, הוריו שוחררו ממעצר

עוד בוואלה!

הורים מהדרום נעצרו בפעם השנייה בחשד להתעללות חמורה בבנם בן ה-3 חודשים

לכתבה המלאה

שלום, עו"ד מיכאל בוסקילה שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האב שחשוד בהתעללות בבנו: "האב מכחיש את החשדות, משתף פעולה עם החוקרים ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים. לשמחתנו מצבו של הילד טוב והוא צפוי להשתחרר מבית החולים". עו"ד ישי נגר שמייצג את האם מטעם הסניגוריה הציבורית אמר כי "האם מכחישה את החשדות ומסרה גרסה להשתלשלות האירועים. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את את גרסתה ותסיים את החקירה בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully